وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیپی: گواردیولا مربیگری را دچار تحول کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارچلو لیپی به تمجید از سرمربی بایرن مونیخ پرداخت و او را تنها مربی ای در عصر حاضر توصیف کرد که در حال ایجاد تحول در مربیگری است. 

 

به گزارش FourFourTwo مارچلو لیپی سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ، پپ گواردیولا را مورد تشویق خود قرار داده است. به عقیده لیپی، گواردیولا بعد از دوران آریگو ساکی-سرمربی پیشین میلان-، تنها مربی حال حاضر است که در مربیگری انقلاب و تحول ایجاد کرده است.

لیپی در گفتگویی با La Gazzetta dello Sport در این خصوص گفت:

“گواردیولا هدایت بهترین تیم ها را به عهده گرفته و بهترین تیم ها را ساخته است. بارسلونا در دوران حضور او توانست همه عناوین ممکن را فتح کند. بازیکنان سابق او در تیم ملی اسپانیا نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی یورو و جام جهانی شدند. مربیگری در دوران او دچار تحول شده است.
 

“او بدون شک یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال است. اما بهترین مربی شخص دیگریست!
 

لیپی بر این موضوع تاکید کرد که جانشین گواردیولا در بایرن مونیخ -کارلو آنچلوتی- بهترین سرمربی جهان می باشد. او در ادامه گفت:

“این ایده که مربی تنها 20 درصد در پیشرفت یک تیم تاثیر گذار است دیگر معنی ندارد. به عنوان مثال این موضوع برای من، ژوزه مورینیو، لوئیز فن خال و فابیو کاپلو صادق نبود.
 

“بازیکنان بزرگ، افراد بزرگی برای هدایت و رهبری می خواهند. آنها به پدر یا برادر نیاز ندارند. آنها می خواهند برنده شوند و دستمزد بهتری دریافت کنند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
just Germany چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 19:09

این ایتالیایی ها از اول از المان و المانی جماعت عقده دارن تو دل خودشون ..حالا این پیر خرفت داره یه جورایی جواب رودی فولر رو میده که گفتع بود تیم بایرن یه مربی متوسط هم میتونه قهرمان بوندس بکنتش ...هم اینکه میخاد از همین الان بگه بایرن از سال اینده هر مقامی بگیره همش پایه انجلوتی نوشته میشه!!!برو پیر خرفت ایتالیا اگر مربی داشت که این نبود وضعیتش در ثانی پپ و انریکه هم بیشتر مدیون تیماشون و بازیکنانشون هسن تا علم خودشون اینو در اینده خاهیم دید شب دراز و قلندر بیدار...همونطور که ماگات هم با بازیکنای خیلی معمولی تر بوندس و جام حذفی رو برد این بر میگرده بع اقتدار ،مدیریت و برنامه ریزی تیم بایرن.اقای پپ هم میاد با تیمی که سه گانه گرفته اولین شکست بایرن تو ارنا رو مقابل رعال با اون خفت به بار میاره سال بعدشم که بارسا....اگر غیرت بازیکنا تو بازی برگشت نبود از بارسا هم با خقت میباختیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد