وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیام تبریک نویر به چک به خاطر ثبت رکورد در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان آلمانی بایرن مونیخ به همتای خود در تیم آرسنال بابت ثبت رکورد بسته نگاه داشتن دروازه در لیگ برتر انگلستان تبریک گفته است. 

 

پس از دیدار  آرسنال و بورنموث که با نتیجه 2-0 به نفع توپچی ها به پایان رسید، پتر چک -دروازه بان این تیم- رکورد 170 کلین شیت در 352 مسابقه در رقابت های لیگ جزیره را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش Express این موفقیت پتر چک واکنش ها و پیام های تبریک زیادی از سوی سایر بازیکنان را به همراه داشته است. اما مانوئل نویر -دروازه بان 29 ساله بایرن مونیخ- در پیامی مخصوص این موفقیت را به همتای خود در آرسنال تبریک گفته است:

“پتر، با این پیام می خواهم به تو بابت این رکورد تبریک بگویم. مطمئن هستم که نمی توانم این رکورد را جابجا کنم. سن من برای این کار کمی بالاست، و البته نمی توانم به آن تعداد در لیگ برتر بازی کنم!
 

“تنها چیزی که می توانم بگویم، این است که به خاطر این رکورد کلاه از سر بر می دارم. می خواهم یک نکته به تو بگویم: این رکورد را افزایش بده و تا آنجا که می توانی بازی کن. می دانم که اکنون نسبتا زیادی داری، اما امیدوارم که بدن تو این اجازه را بدهد که سالهای بیشتری را در لیگ برتر به میدان بروی و برای آرسنال بازی کنی.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا المانی چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 08:32

نویر یه دونه ای مرد دوست دارم

گرشاسب چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 09:04

مانوئل عزیز امیدوارم این رکورد رو جابه جا کنی

rezaoli چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 10:06

لیگ که چلسی در رده 14 و منچستریونایتد در رده6 و لسترسیتی اول باشه باید پتر چک کلین شیت داشته باشه

مدافع دستکش پوش چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 15:06

من واقعا چک رو قبول دارم

Mahsa سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 14:26

کجا سنش بالاس ???

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد