وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاستا: امیدوارم روزی در میان سه بازیکن برتر دنیا قرار بگیرم؛ گواردیولا یک نابغه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر برزیلی بایرن مونیخ حضور در جمع نامزدهای نهایی توپ طلا را در آینده نزدیک قابل تصور می داند. 

 

به نقل از وب سایت بوندسلیگا، داگلاس کاستا- وینگر 25 ساله برزیلی بایرن مونیخ- حضور در جمع نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا را در آینده نزدیک ممکن می داند. کوستا همچنین سرمربی کنونی خود را به دلیل تاثیر به سزا در پیشرفت او مورد ستایش قرار داد.

داگلاس کاستا در گفتگویی با شبکه برزیلی زبان Globo در خصوص حضور در میان بهترین بازیکنان جهان گفت:

“شاید رسیدن به عنوان مرد سال فوتبال ممکن نباشد، اما اگر نحوه بازی کنونی خود را ادامه دهم و به همین شکل عمل کنم، می توانم در میان بهترین بازیکنان قرار بگیرم. می خواهم در میان 5 بازیکن برتر باشم، و حتی شاید 3 نامزد نهایی توپ طلا. فکر می کنم این اتفاق ممکن خواهد بود.
 

کاستا در ادامه پپ گواردیولا را مورد ستایش خود قرار داد و گفت:

“قبل از اینکه با بایرن مونیخ قرارداد امضا کنم، گواردیولا به من گفت که فرصت بازی کردن را خواهم داشت. به او جواب دادم، که باشگاه در پست من چند بازیکن دیگر دارد. اما او به من گفت که بازی خواهم کرد و از من خواست تا به او اعتماد کنم.وقتی که وارد باشگاه شدم، او به استقبالم آمد و گفت: "برای اینکه یاد بگیری چطور فوتبال بازی کنی آماده ای؟"
 

“به طور خلاصه می توانم بگویم که او معتاد به فوتبال است!  به نظر من او یک نابغه است که هرگاه در کنار او هستم چیزهای جدیدی از او یاد می گیرم.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
آرتین دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 19:32

اگه همین نحوه بازی رو ادامه بدی توپ طلا رو میگیری داگلاس و پپ نابغه است ولی به درد بایرن نمیخوره

رضا المانی دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 21:34

حالم از گواردیولا و طرفداراش بهم میخوره

رضا المانی دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 21:35

البته داگلاس رو خیلی دوس دارم اشتباه برداشت نکنید

محمدرضا از 96عاشق المان دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 21:35

تو بایرن باشی بهترین بازیکن جهان میشی وگرنه بری رئال یا بارسا باید بری جزو 500نفر اخر

سینا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:28 http://بایرن

داگلاس اگه تو بایرن بمونی اون روز ام از خواهد رسید مطمئن باش

من فقط بایرنیم دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 23:58

سلام ویژه به مدیریت سایت طرح اینکه عکس شغالدو و اون ارژانتینیه رو از رو صفحه بر دارن اول از همه من گفتم و بعد بچه ها پشت من در اومدن واقعا بهترین مدیریت بهترین سایت بهترین طرفدارهارو داریم و مدیرایی رو داریم که واقعا به حرف بچه ها رسیدگی میکنن.و ازشون میخام که خواهشا اخرین دفعه باشه که عکسی از به غیر بایرن رو صفحه میزارن واقعا این چند روز به خاطر عکس این دوتا لعن تی رغبت نداشتم بیام تو سایت دمتون گرم ورش داشتین ایشالا خدا خیرتون بده.{شغالدو واین ارژانتینیه رو ضرب در100 کنی بازم روبری نمیشن}MIA SAN MIAیاعلی

Ariya1900 سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 16:33

داگلاس تو همین الانم از مسی و رونالدو بهتری صد در صد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد