وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دو استعداد جوان در آستانه جدایی از بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سینان کورت و جیانلوکا گائودینو از حضور در تیم دوم بایرن مونیخ ناراضی هستند و قصد جدایی از این باشگاه را دارند. 

 

به گزارش Sport1 دو استعداد جوان بایرن مونیخ که به تازگی توسط پپ گواردیولا به تیم دوم بایرن مونیخ در Regionalliga فرستاده شده اند، از بازی در این تیم ناراضی هستند و قصد جدایی از باشگاه مونیخی را دارند.

جیانلوکا گائودینو و سینان کورت که هر دو 19 ساله هستند و از بازیکنان آینده دار محسوب می شوند در ابتدای فصل با تصمیم گواردیولا به تیم دوم بایرن مونیخ فرستاده شدند. بر اساس گزارش Kicker هر دوی این بازیکنان از این وضعیت ناراحت و به دنبال باشگاهی دیگر برای آینده حرفه ای خود هستند. گائودینیو به دنبال جدایی کامل از باشگاه است، ضمن اینکه احتمال انتقال قرضی سینان کورت وجود دارد.

چندی پیش گواردیولا برای این تصمیم خود این چنین دلیل آورد:

“بازیکنان جوان می بایست بازی کنند. اگر آنها با ما فقط تمرین کنند خوب نیست. وقتی به آنها نیاز داشته باشیم، این بازیکنان با ما تمرین خواهند کرد.
 

گائودینو در آگوست سال 2014 و در سن 17 سالگی اولین حضور خود را در بوندس لیگا تجربه کرد و قراردادی حرفه ای با تیم اصلی بایرن مونیخ تا سال 2018 امضا نمود. اما در فصل جاری او تنها در یک بازی بوندس لیگا و یک دیدار از لیگ قهرمانان اروپا در کادر 18 نفره گواردیولا حضور داشت. اما در تیم دوم بایرن مونیخ گائودینو در تمام دیدارها به میدان رفت.

برای سینان کورت نیز وضعیت مشابهی برقرار است. او با قراردادی به ارزش 2.5 میلیون یورو که تا 2018 اعتبار دارد، در سال 2014 از بروسیا مونشن گلادباخ به بایرن مونیخ پیوست، اما هرگز نتوانست در کادر اصلی پپ گواردیولا در تیم اصلی حضور داشته باشد. در حالی که او در رقابت های Regionalliga نیز تنها 10 بار از ابتدا در ترکیب بایرن مونیخ بوده است.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
آرتین دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 19:27

باید سریعاً قرارداداشون رو تمدید کنند این دو تا حیف که برن

CLM دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 20:26

قرضی برن بهتره

سینا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 22:30 http://بایرن

حیف که برن واقعا بازیکن اینده داری هستن

Navid Bayern Lover سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 01:57

به نظرم قراردادشون تمدید بشه و یه یکی دوسالی به تیمهایی مثل لورکوزن یا شالکه قرض داده بشن تا حسابی تجربه کسب کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد