وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: هیچ ‌وقت ‌برای ‌ادامه ‌همکاری ‌با لوو تردید نداشتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر تیم‌های ملی آلمان که برای سه جام مهم پیش روی تیم بزرگسالان برنامه فشرده‌ای دارد، به انتشار گزارشی از آخرین وضعیت این تیم پرداخت.    
قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل پایان کار و البته پایان خواسته‌های اولیور بیرهوف با تیم ملی آلمان نبوده است؛ بلکه او قصد دارد با این تیم یک دوره از فوتبال جهان را تحت تاثیر قرار دهد.
  او در مصاحبه با خبرگزاری رسمی آلمان گفت:" اسپانیایی‌ها از سال 2008 تا 2012 توانستند خود را در بهترین شرایط حفظ کرده و یکه‌تاز باشند. یک چنین داستان دنباله‌دار موفقیتی باید برای کاپیتان شواین‌اشتایگر و یارانش الگو باشد تا آنها هم در جام‌های پیش رو بویژه جام ملت‌های اروپا که ژوئن 2016 در فرانسه برگزار خواهد شد قهرمانی‌هایشان را تکرار کنند. وگرنه با آن محافظه‌کاری که در رقابت‌های مقدماتی این تورنمنت از بچه‌ها مشاهده کردیم، کارمان پیش نخواهد رفت. هیچکس نباید نباید فکر کند که می‌تواند از همه میزان توانایی‌اش استفاده نکند و در عین حال قهرمان اروپا هم بشود. برای قهرمانی در فرانسه باید سخت کار کرد."
بیرهوف با اشاره به اینکه ولع موفقیت به اضافه روحیه تیمی بازیکنان ارکان اصلی نتیجه‌گیری آلمان در جام جهانی 2014 برزیل بود، افزود:" در جام جهانی می‌شد حس کرد که هیچکس نمی‌خواست این شانسی را که شاید فقط یکبار با آن روبرو می‌شد از دست بدهد. یکایک اعضا هرچه در چنته داشتند بی کم و کاست روی دایره ریختند. اما حال با توجه به اینکه خطر اشباع‌شدگی وجود دارد باید تیم را از نو ساخت و پرداخت. از اینرو مرحله آماده‌سازی قبل از یورو بسیار مهم است."
او در ادامه اظهار امیدواری کرد که سال 2012 تکرار نشود که در آن بازیکنان بایرنی به دنبال از دست دادن سه جام ممکن با روحیه‌ای خراب به اردوی تیم ملی پیوستند:" آن دوران مجبور شدیم اول به ایجاد یک روحیه تیمی مبادرت کنیم و به عبارتی از پله اول شروع کنیم."
همچنین با اشاره به اینکه برای یورو2016 لوو مجبور است قبل از هر چیز فکری برای پست مدافع کناری بکند، گفت:" برگشت فیلیپ لام از تصمیمش مبنی بر خداحافظی از بازی‌های ملی غیرممکن است. هر کس او را بشناسد و اظهاراتش را بخواند و آنهایی که تا حالا شخصا با او گفتگو کرده‌اند می‌دانند که بازگشتش بعید است. ما هم باید به خواسته‌اش احترام بگذاریم." بیرهوف فرانسه را در کنار آلمان و اسپانیا جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی یورو ی آتی دانست و اذعان کرد:" مسلما امتیاز میزبانی باعث آزاد شدن قوای بیشتری در تیم خروس‌ها می‌شود و ما آنها را رقیبی کاملا جدی قلمداد می‌کنیم."
گفتنی است بعد از پایان سال 2015 که در آن تورنمتی بین‌المللی برای تیم‌های ملی اروپایی در جریان نبود، سال‌های آتی آبستن حوادث بسیاری از جمله یورو2016، جام کنفدراسیون‌ها 2017 و جام جهانی 2018 خواهد بود.
بیرهوف گفت:" بازیکنان با دیدن برنامه تیم ملی برای این تورنمت‌ها عزا گرفته‌اند اما در تیم ما نباید از این خبرها باشد. ما باید برای کسب عناوین قهرمانی بجنگیم. تیم ملی آلمان می‌خواهد همواره با بهترین‌ها محک زده شود و به اهداف بزرگی دست پیدا کند. من در دوازدهمین سال خدمتم در تیم ملی با یواخیم لوو همکاری می‌کنم و این همکاری یا به عبارتی دوستی بر پایه اعتماد متقابل استوار است و هیچگاه درمورد ادامه این همکاری حتی تردید نکرده‌ام.
جا دارد افشا کنم که سال 2010 تئو سوانسیگر بدون مشورت با من به عنوان مدیر تیم‌های ملی، قرارداد وسوسه‌کننده‌ای را پیش روی کادر فنی یعنی لوو، هانسی فلیک و اندی کوپکه گذاشته بود که در آن به نوعی همکاری آنها با من پایان می‌یافت اما این سه از من حمایت کرده و آن پیشنهاد را رد کرده بودند. ما تا همیشه به این وفاداری احترام خواهم گذاشت."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 01:18

درووود...تیمی که در قاره دیگه و کشوری مثل برزیل با اون اقتدار قهرمان شد قطعآ میتونه قهرمانیش رو تکرار کنه و البته پیش زمینه اون قهرمانی اروپا هم داشته باشه...این رنسانس فوتبال آلمانی باید ادامه پیدا کنه...قهرمانی برای تیم ملی آلمان رو آرزو دارم و همیشه دوستش داشتم و به تمام بازیکنهای قدیمی و آلمانی فعلیش و طرفدارهاش درود میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد