وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خوشحالی کمک مربی بایرن از آمدن آنچلوتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کمک مربی بایرن با استقبال از آمدن آنچلوتی اعلام کرد از او با تمام توان حمایت خواهد کرد.    
هرمان گرلاند که در حال حاضر دستیار پپ گواردیولا در کادر فنی باواریایی‌ها است، از ژوئن سال آینده کارلو آنچلوتی را به عنوان مافوق خودش خواهد داشت.
این کمک‌مربی 61ساله که در مونیخ به "ببر" معروف است و از 25 سال پیش تا کنون بی‌وقفه در باشگاه بایرن مونیخ فعالیت کرده، طی سال‌های حضورش در کادر فنی با مربیان بزرگی چون لوئیز فان‌خال، یوپ هاینکس و گواردیولا همکاری داشته است.
او امروز در واکنش به خبر عدم تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی‌اش و آمدن کارلو آنچلوتی ایتالیایی به جای او ضمن ابراز خوشحالی به "بیلد" گفت:" دوست دارم برای هر مربی کمک‌کننده باشم و باور هم دارم که اینگونه هستم. اینرا بزودی کارلو آنچلوتی هم خواهد دید. امیدوارم!"
او درمورد سایر مربیان بایرن که تا کنون با آنها همکاری کرده نیز اظهار داشت:" پپ یک نابغه است؛ نبوغی که در تاکتیک نشان می‌دهد بی‌همتاست. در یوپ هاینکس اما بیش از هر چیز شخصیت انسانی‌اش مرا تحت تاثیر خود قرار داد و البته سبک رهبری‌اش."
گرلاند درمورد فان‌خال هلندی که اخیرا در کادر فنی منچستریونایتد انتظارات را برآورده نکرده و از اینرو این روزها در جزیزه انتقاداتی به او می‌شود، هم گفت:" او هم بدون شک یک متخصص است. من در بایرن کنار سرمربیان عالی عالی فعالیت نکردم، بلکه کنار سرمربیان عالی عالی عالی فعالیت کار کردم! و از تابستان آتی هم اجازه دارم همکاری با یک سرمربی درجه یک دیگر را تجربه کنم."

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
سینا شنبه 5 دی 1394 ساعت 16:26 http://بایرن

آقای ببر فقد کوشش کن تا بایرن را قهرمان کنید تعریف تمجید بدرد تیم نخواهد خورد

bayern شنبه 5 دی 1394 ساعت 18:04

آقای مدیر بزرگوار..استاد ..اینجا وبلاگ بایرنه یا تبلیغ رونالدو و مسی !!!!خب عکس نویر و لام و مولر و روبن و لوا و ریبری و بقیه بایرنیا رو بذارید بهتر نیست!!!؟؟؟

googooli شنبه 5 دی 1394 ساعت 19:27

ارزوم اینه که انجلوتی رو سفیدمون کنه تا خیلیا بفهمن که بایرن بزرگترز پپه

لواندوفسکی شنبه 5 دی 1394 ساعت 20:11

سلام به مدیر و مدیران وبلاگ تروخدا عکس اون مسی و رونالدو رو از بالای صفحه بردارید ،جان خودتون اون دو تا عکس رو از بالای صفحه بردارید.

EMAM SIGARI شنبه 5 دی 1394 ساعت 22:23

سلامتی همه لاتا و مشتیا اکبر دولاب از دروازه غار عشقم بایرن و المان

sajjad شنبه 5 دی 1394 ساعت 22:30

با سلام.چرا جور این وبلاگ اینجوری هست.اصلا نمیشه از نظرات استفاده کرد.چرا توهین میکنید دوستان.یادش بخیر یه زمانی بایرن یه سایت داشت بالای 100 نظر میخورد هر پست.ولی به دلایلی از بین رفت.الان مرجع خبری بوندسلیگا خیلی خوبه ولی هوادارا زیاد نظر نمیدن.اینجا اخبار کمتره ولی دوستان بیشتر هستند ولی متاسفانه توهین میکنند بیشتر.از هواداران بایرن انتظار بیشتری میره. امیدوارم بایرن موفق باشه.با تشکر.

Wüs╬enfuchs شنبه 5 دی 1394 ساعت 23:00

ازماست که برماست... وقتی لحن بحثهای داخلی هواداران چیپ باشه , اوباش هم به خودشون اجازه میدن بیان وسط ...

من فقط بایرنیم یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 06:00

وقتی شوما جواب ی بنجل بدرد نخورا نمیدید همگی باهم اونم بیاد تو سایت سر فوشا میکشه به بایرنو بایرنی تو سایت چی میخای یاد بگیری sajjadاین حرفا کدومه برو تو طرفداری ببین چه فوشا که نمیدن به ما حالا تو از ادب حرف میزنی اگه میخای چیز یاد بگیری جاش دانشگاه و مدرسه ن سایت بایرن.برو تو گوگل مطلب علمی سرچ کن.من نمیتونم ببینم کسی بمون فوش میده حالا شوما با ادبی نیا تو سایت من جواب همشونا میدم..اقایwusenfuchsمنظورت از اوباش نفهمیدم کی بود نکنه خوشت اومده میان تو سایت فوشمون میدن.

Ariya1900 یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 15:09

درود بر همه ی دوستان مونیخی..

بله عکس اون دوتا رو بردارید.. هرطوری هم فکرشو کنید جاشون اینجا نیست...

آره دیگه...

از بزرگان مونیخی بذارید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد