وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جانشینی گواردیولا در مونیخ؟ موضوعی که هرگز برای کلوپ مطرح نبوده

پپ گواردیولا در تابستان 2016 پس از گمانه زنی های فراوان سرانجام بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد تا قبل از علنی شدن چنین تصمیمی و پیوستن یورگن کلوپ به فوتبال انگلیس تا مدت ها این سرمربی آلمانی به عنوان جانشین پپ گواردیولا مطرح بود، اما این موضوع هرگز برای سرمربی فعلی لیورپول به صورت جدی مطرح نبوده است. 

 

سران بایرن مونیخ در ماه های اخیر همواره در تلاش بوده اند که نظر پپ گواردیولا را برای ماندن در مونیخ و تمدید قرارداد خود با این باشگاه جلب نمایند که البته این سرمربی اسپانیایی هرگز تا هفته های اخیر پاسخ روشنی به سران باشگاه بایرن مونیخ با وجود پیشنهاد اغواء کننده آنها نداده بود.

با توجه به درازا کشیده شدن چنین بحثی و عدم روشن بودن تکلیف آینده کاری باشگاه بایرن مونیخ با پپ گواردیولا، سران بایرن مونیخ مجبور بوده اند برای آینده نیمکت مربی گری تیم خود سیاستی دو جانبه را دنبال نمایند و علاوه بر ورود به مذاکره با گواردیولا برای تمدید قرارداد با سرمربیان بزرگ دیگری نظیر کارلو آنچلوتی ایتالیایی نیز  وارد مذاکره شوند که سرانجام نیز وی را به عنوان مربی بایرن مونیخ برای سه سال آینده برگزیده اند. یورگن کلوپ سرمربی سابق دورتموند نیز تا مدت ها از کاندیداهای اصلی سران باشگاه مونیخی برای عهده دار شدن چنین پستی محسوب می گردید، اما از زمان پیوستن کلوپ به لیورپول و عزیمت او به آنفیلد، سران مونیخی دیگر به او دیگر دسترسی نداشته اند.

یورگن کلوپ هرگز نمی خواست انتخاب دوم باشد

آیا سرمربی دورتموند هرگز به فکر جانشینی پپ گواردیولا در مونیخ بوده است؟ مارک کوشیک مدیر برنامه های این سرمربی آلمانی به صورت قاطع پاسخی منفی به چنین پرسشی می دهد. بر طبق گزارش منتشر شده از سوی وب سایت آلمانیSpiegel، یورگن کلوپ در نظر داشته بعد از جدایی از دورتموند در تابستان گذشته و هفت سال حضور پر تنش در این تیم، ضمن دوری حداقل یک ساله از فوتبال به آمریکا عزیمت نماید و به تجربیات ورزشی خود به کمک ورزشکاران حرفه ای آن کشور بیفزاید. در این بین اما سران باشگاه لیورپول به کلوپ پیشنهاد مربی گری این تیم را مطرح نمودند که عدم پذیرش آن برای وی غیر ممکن بوده است.

یورگن کلوپ با پذیرش مربی گری قرمزهای لیورپولی نشان داد که  هرگز به انتظار پیشنهاد سران بایرن مونیخی نخواهد ایستاد، چون بنا بر ادعایSpiegel این سرمربی چهل و هشت ساله هرگز مایل به مطرح شدن به عنوان گزینه دوم در مونیخ نبوده است.طبق گزارش های منتشر شده، صحبت با یورگن کلوپ در برنامه های سران مونیخی بعد از عدم توافق احتمالی آنها با پپ گواردیولاجهت ادامه همکاری وجود داشته که بر طبق صحبت های مارک کوشیک، کلوپ از چنین مسئله ای هرگز رضایت نداشته است.

اعتراف اولی هوینس به اتخاذ تصمیمی اشتباه

در سال 2008 یورگن کلوپ از گزینه های اصلی سران بایرن مونیخ برای مربی گری در این تیم بوده است، کریتسین هایدل مدیر ورزشی باشگاه ماینتس، باشگاهی که کلوپ مربی گری خود را از آنجا شروع نموده در این زمینه با گفتگویی با روزنامه آلمانیBild مدعی شده:

“بایرن مونیخ در سال 2008 از دو راه حل یورگن کلوپ به عنوان گزینه ملی و یورگن کلینزمن  به عنوان گزینه بین المللی برای مشکل مربی گری تیم خود برخوردار بودند که در نهایت بر سر معرفی کلینزمن به توافق رسیدند.
 

سه سال بعد از شکست تجربه یورگن کلینزمن در بایرن مونیخ، اولی هوینس رئیس سابق این باشگاه اما به اشتباه خود بر سر عدم انخاب یورگن کلوپ به عنوان سرمربی بایرن مونیخ اعتراف نمود:

“ایده شروع همکاری با کلینزمن اشتباه بزرگی بوده و ما به این موضوع تازه نرسیده ایم.
 

در هفته گذشته و بعد از علنی شدن عدم تمایل گواردیولا به ماندن در مونیخ، کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی آینده این تیم برگزیده شده است، در خصوص میزان موفقیت این سرمربی ایتالیایی در مونیخ بحث های فراوانی منتشر شده است، اما آیا این امکان وجود دارد که در سال های آتی کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ، همانند اولی هوینس از عدم توافق با یورگن کلوپ بعد از اتمان پروژه گواردیولا در مونیخ بار دیگر به عنوان یک اشتباه یاد نماید؟

از وب سایت آلمانیFocus

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
ممد آلمانی شنبه 5 دی 1394 ساعت 00:51

بنازم علی فر رو که گفت پپ و مورینیو مربی نیستن

مدافع دستکش پوش شنبه 5 دی 1394 ساعت 10:33

رفتن پپ
و اومدن کارلتو =بازگشت به دوران طلایی یوپ هاینکس

من فقط بایرنیم شنبه 5 دی 1394 ساعت 11:06

سلام اقایون دلم برا سال 2001 تنگ شده بخدا ن بخاطر قهرمانی تو چمپیونز بلکه برا خیلی چیزا دیگه.اونسالا مگه پول نبود شهرت نبود والا بود بازیکنا الان بایرن ی پا الی کان یا افنبرگ یا حتی نیمکتا بایرنم نمیشدن پیشنهادا زیادیم داشتن ولی تعصبم داشتن وقتی میرفتن تو زمین بخدا دل ادم قرص بود که اگه ببازیم هم تا لحظه اخر میجنگیدن تا لحظه اخر امید بود نمیگم الان نیست ولی کمرنگ شده خیلی کمرنگ.الان شب میخابیم روز بیدار میشیم میگن فلانی رفت رقال یا جای دیگه چرا چون پول بیشتری میدادن.از وقتی مدیریت عوض شد تیم واقعا پولکی شده.برزیلیا اونوقتمون یکی مثل البر بود که ی پاش به کل داگلاس میرزید ولی هیچوقت بحثی تو تیم درست نمیکرد .اونوقتا هیتسفلد مربی بود ی بزرگمرد که تیما با عشقش میگردوند و هیچوقت ساز جدایی نمیزد.سل 2013 هم خوب بود ولی دیدین مدیریت باش چه کرد امیدوارم مدیرامون دوباره عوض بشن و اونا که با عشق کار میکردن بیان ن اینا که مربی اسمی میارن برا جنبه تبلیغاتش تو المان خودمون صدتا بزرگتر از انجلوتی داریم ولی خودتون بهتر میدونین دیگه چه خبره.به امید روزای خوب

سینا شنبه 5 دی 1394 ساعت 15:01 http://بایرن

بهترین دوران دوران هاینکس بود یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد