وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا،بی‌رقیب در بیلان مربیان بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بررسی بیلان پنج مربی بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گواردیولا با فاصله به عنوان امتیازآورترین مربی این تیم شناخته شده است.   

 
تابستان سال آتی پپ گواردیولا باید به سمت چالش جدیدی برود، زیرا قرار است از یکم جولای جای خود در ایالت باواریا را به کارلو آنچلوتی ایتالیایی بدهد.
به همین مناسبت سایت "گل" نگاهی به بیلان این مربی در سه سالی که سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست داشته و همچنین چهار مربی دیگر که در این تیم نتایج قابل توجهی از خود به جای گذشته انداخته است. برخی از مربیانی که نامشان در لیست "گل" آمده است، افرادی هستند که به تناوب دو بار یا حتی بیشتر روی نیمکت بایرن نشسته‌اند.

از آنجا که در فوتبال تنها اعداد و ارقام هستند که کارنامه یک مربی را توصیف خواهند کرد، در میانگینی که سایت "گل" از دستاوردهای این پنج مربی بایرن محاسبه کرده است، تنها دفعاتی که آنها به سه امتیاز مسابقات دست پیدا کرده‌اند مورد توجه قرار گرفته است و همانطور که در جدول دیده می‌شود، گواردیولا تنها مربی است که هشتاد درصد از بازی‌هایش در بایرن را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
گفتنی است چنانچه این مربی اسپانیایی در مدت زمان باقیمانده از قراردادش بتواند بایرن را که در حال حاضر با کارنامه خیره‌کننده 15 برد از هفده بازی و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم (بروسیا دورتموند) بی‌رقیب بر صدر جدول بوندسلیگا تکیه زده، همچون یوپ هاینکس به قهرمانی سه‌گانه برساند، آنگاه آماری از خود بر جای خواهد گذاشت که دیگر مربیان به سختی بتوانند به آن دست پیدا کنند.

منبع

نظرات 20 + ارسال نظر
پوریا چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 08:57

چون تیم بهترین تیم بوده

وحید ج چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 09:02

آمار و ارقام درباره دوتا باخت افتضاح و آبرو بر در برابر رئال و بارسلونا حرف نمیزنن؟

alireza چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 12:20

درسته که پپ بیشترن درصد برد رو داشته ولی در عوض باخت هاش باخت های حساسی بوده
به نظر من باخت تو نیمه نهایی خودش بیست تا برد رو در بر میگیره

محمدرضا از 96عاشق المان چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 13:20

به نظرم درباره گوآردیولا بیشتر جنبه های غیر اصلی همیشه مورد توجه قرار میگیره. شما به کارنامه او در بایرن تا به اینجا دقت کنین. 3 سوپر جام آلمان (در هر سه شکست خورد و هیچ سوپر جامی نگرفت) 2 جام حذفی( که فقط سال اول موفق شد و سال دوم در نیمه نهایی حذف شد) 2 لیگ قهرمانان اروپا ( در هر دو،در مرحله نیمه نهایی با شکست های سنگین از رئال و بارسلونا حذف شد) 2 لیگ آلمان(که هر دو آنها را به دست آورد) توجه داشته باشید که ما قبلا تیم های آلمانی را به گونه ای میشناختیم که با کمترین هزینه بیشترین موفقیت را به دست می آوردن،اما این آقا با هزینه های سرسام آور خرید بازیکن،نصف موفقیت های هاینکس و هیتسفلد را به دست نیاورد. لواندوفسکی،گوتزه،مارتینز،آلونسو،تیاگو،آلابا،کاستا و .... کار به جایی رسیده که ریبری و روبن نبودشون احساس نمیشه،اما چه نتیجه ای گرفت؟ فقط سبک بازی تغییر کرد،بایرن مونیخ در 4 دوره قبل از اومدن ایشون،سه مرتبه به فینال اروپا رسید،یک بار به اینتر باخت،یک بار به چلسی باخت و یک بار دورتموند را در فینال برد. ایشون هنوز از نیمه نهایی بالاتر نرفته! ولی ازش به عنوان یه مربی بزرگ یاد میشه

ریبرو چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 13:55

تو این دو فصل همیشه اینجوری بوده امار و ارقام خیره کننده اما تو لیگ قهرمانان چی ......بماند

ح‌ن چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 14:46 http://wof90.blogfa.com/

رونالدینیو: گواردیولا در هر جای دنیا موفق خواهد شد
http://wof90.blogfa.com/post/162

Wüs╬enfuchs چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 15:12

کیفیت بازی بایرن بزعم اکثریت کارشناسان و بزرگان بایرن بالاتر رفته ... اینکه سه گانه نگرفته با مقایسه شرایط و بازیکنانی که اونزمان بایرن داشت و انگیزه بالای قبل از قهرمانی اروپا ...با فوج مصدومین سالهای بعد...
حالا اینکه تیمی با تاریخچه و حساب و کتاب بایرن چرا هاینکس موفق رو عوض میکنه ... بله گاهی تیم نتیجه می گیره و جام میاره ولی این آینده نگری نیست , همونطور که اینتر هم سه گانه گرفت و بارسا و بایرن رو شکست داد... و رئال و چلسی به همچنین ولی همگی بعدش به قهقرا رفتن ... نهایتا" در رویا پردازانه ترین حالت , داستان دهه هفتاد و سه قهرمانی پیاپی (که البته از زمان لیگ قهرمانان هیچ تیم قهرمانی موفق به دفاع از عنوانش نشده!) و بعدش 25 سال انتظار ... اون نتایج مقظعیه و آینده به سبک هجومی و مالکانه تعلق داره و مدیریت بایرن بهترو جلوتر از همه بهش رسیده و آمار و نظر بزرگان هم موید این مسئله است مگر اینکه ...!

اینکه مدیریت و اسطوره های فهیم باشگاه بدنبال پیشرفت فنی و کیفیت پایدار برای آینده هستند یک مسئله ... و عده ای جام اروپایی هرساله رو برای کل بازی با بروبکس مدرسه و فامیل به هرقیمت لازم دارن یه چیز دیگه!

محمد چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 15:22

بازم حرف های الکی .اعداد گویاست با اعداد نمیشه بحث کرد .اعداد نصف قضیه را میگویند و نصفش را نه .نصفی که که هز سطح بازی بایرن و تاکتیک ها و ترکیب های بایرن است.هنوز با اینها کاری نداریم

بهرام چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 16:40

دوستان ،به نظر من کارلو انجلوتی بشه مربیمون تونی کروس برمیگرده به بایرن حالا ببینید کی گفتم

محمد مهدی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 17:59

اذیرنت

محمد مهدی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 18:00

ببخشید...

بایرن تیم خوبیه و مربیه خوبی هم گیرش افتاده ما باید از فرصت کم که تا تابستون آینده هستش بهترین استفاده رو ببریم به نظر من پپ بهترین گزینه برای بایرن بود ما باید از تمام بازی ها استفاده میکردیم در ضمن ائنایی که میگن بازی بارسا مقصر پپ بود ببخشید اون جایی که نویر اومد جلو بعد مسی چیپ انداخت تقصیر پپ بود تو بازی برگشت از زاوی بسته نویر گل میخور و همین طور گل نزنی های لواندوفسکی و... هم همینجور حالا اون مردک ابرو بالا بیاد حالا بر فرض مثال مارو هم توی سی ال قهرمان کرد (تخصص انچلوتی توی سی ال هست)
لیگ معمولی خودمون رو میخوایم چی کار کنیم پس خفه شین و بگین پپ خوبه

Führer چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 22:02

آخه نمیدونم اینایی که دیس لایک میدن و طرفدار پپ هستن طرفدار فوتبال کدوم کشور هستن! مشکل ما با این مربی باختهای تحقیر آمیز باشگاههای اروپا و فراری دادن ستاره های تیم ملی آلمان و آوردن بازیکنهای بدردنخور و غیر آلمانیه..چه فایده از این بیلان کاری که هیچ سودی برای تیم توی جام باشگاهها که خیلی مهمه نداشته..حالا همش بگین خوبه و این چرت و پرتا!

محمدرضا از 96عاشق المان چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 22:48

کجای پستم مشکل داره یا غلطه که دیس خوردم

amirgermany چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 22:52

بی رقیب درخفت مقابل بارساوریال وفراری دادن ستارگان المانی تیم

شاهو پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 03:41

یک مربی تیم بزرگی چون بایرن باید هرگز به شکست فکر نکنه اونم تو بوندسلیگا چون دلیلی برا باختش وجود نداره.مربی باید همیشه انرژی مثبت به بازیکنا وتیمش بده و با الفبای روانشناسی آشنا باشه نه اینکه قبل از بازی با گلادباخ که باخت نداشتیم گواردیولا خودش گفت ما هرگز نمیتونیم بدون شکست باشیم دقیقا هفته بعدش شکسته خودش اومد ای انرژی منفی که داد باعث شکست شد.مگه کونته یووه رو بدون شکست قهرمان نکرد

پیمان پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 10:17

ای کاش 50% این پی پی جون برد میداشت ولی بجاش ما رو تو این دو سه سال حدالق یه بار قهرمان اروپا میکرد نه که اونجوری با تحقیر حذف بشیم

وحید جج پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 14:40

محد رضا 96
زیاد روی لایک و دیسک لایک حساب نکن
حرفت حقیقت بود
اونایی که واسه تو دیس زدن عشاق چشم و گوش بسته گواردیولا هستن
به امید خدا تابستون زودتر برسه هم از شر خودش هم طرفداراش راحت بشیم
محمدی مهدی تو هم .... شو

Amin پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 21:37

اگه بیایم بیلان برد های پپ رو چلوی تیمهای قوی با بقیه مرببیان بایرن بررسی کنیم اونوقت میشه یه بررسی دقیق داشته باشیم وگرنه بایرن پپ تیمهای ضعیف رو لت و پار کرده که مهم نیست.
مثلا تیمهایcl فوق قوی مثل بارسا و رئال و قوی مثل یوونتوس و قوی بوندسلیگایی مثل دورتموند و ولسفبورگ نه تیمهای ضعیف مثل بوردو و رم! به خاطر اینه امتیاز اور ترین مربی شده ولی از لحاظ من ارزش زیادی نداره

بهرام همیشه المانی جمعه 4 دی 1394 ساعت 18:57

اگه تیمو قهرمان اروپا کرد تازه باید با مربیهای قبلی مقایسش کرد

تازه با این هزینه هایی که برا تیم تو دوره پپ کردن دوره های قبلی هیچوقت برا ی مربی انقدر هزینه نمیشد

من فقط بایرنیم شنبه 5 دی 1394 ساعت 11:20

برو بچ پپ هم خوبه ولی ابدا نباید با هیتسفلد مقایسه بشه هیتسفلد بازیا رو نگاه کنید ما به رقال 2001 هشتا گل زدیم تیما بوندسلیگا اونوقت خیلی قدرتمند بودن بالاک باستورک لمن یان کولر و خیلیا دیگه تو لیگ تو تیما مختلف بودن الان فقط بایرن رو دوره و گل بازیکنا تیم ملیا مختلف رو داره تیم ما الان بهترینهای دنیا رو داره اینده نگری درست ولی تا کی بالاخره باید ما جام بگیریم یان اینده الانه کی دیگه میخان جام بگیرن مربی ها و مدیرا ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد