وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمدید قرارداد آلونسو با چراغ سبز آنچلوتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یک گزارش منتشرشده از این نکته حکایت می‌کند که تمدید قرارداد با ژابی آلونسو با تایید سرمربی ایتالیایی آینده بایرن مونیخ انجام گرفته است. 

 

در شرایطی که کارلو آنچلوتی 6 ماه دیگر به عنوان جانشین پپ گواردیولا به مونیخ می‌آید، اما مسئولان بایرن از همین حالا با وی هماهنگ هستند.

براساس گزارش روزنامه «زوددویچه سایتونگ» چاپ مونیخ، تیم رکوردار قهرمانی بوندسلیگا برای تمدید قرارداد آلونسو،‌هافبک دفاعی اسپانیایی‌اش که چند روز قبل انجام گرفت، با تایید «کارلتو» اقدام به تمدید کرد.

آلونسو از تابستان سال 2014 عضو بایرن است.وی به عنوان جانشین تونی کروس که به رئال مادرید انتقال یافت،‌به مونیخ آمد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ریبرو سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 21:33

بایرن مونیخ هیگواین را زیر نظر دارد

بایرن مونیخ در صورت فروش لواندوفسکی، گونزالو هیگواین را جانشین وی می‌کند.

طرفداری- کارلو آنچلوتی اخیرا به عنوان جانشین پپ گواردیولا در فصل آینده انتخاب شده است و Sport 1 آلمان مدعی است که کارلتو در صورت فروش لواندوفسکی، گونزالو هیگواین را جانشین مهاجم لهستانی می کند. همچنین آنچلوتی در مصاحبه با پرمیوم مدیاست گفت:

چه کسی را به باشگاه آینده ام می آورم؟ از میان بازیکنان خارجی سری آ، گونزالو هیگواین را انتخاب می کنم زیرا او توانسته است ناپولی را به رده های بالای جدول برساند.

گفتنی است این مهاجم آرژانتینی توانسته در 17 بازی سری آ، 16 گل به ثمر برساند اما وجود بند فسخ 95 میلیون یورویی در قرارداد وی، مانع بزرگی برای انتقال این بازیکن است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد