وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تراپاتونی: کارلو تا تابستان آلمانی یاد خواهد گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی معروف فوتبال ایتالیا معتقد است کارلو آنچلوتی در ۶ ماه آینده زبان آلمانی یادخواهد گرفت تا برای هدایت بایرن مونیخ با هیچ مشکلی مواجه نشود.  

جیووانی تراپاتونی در گفت‌وگو با روزنامه بیلد اظهار داشت به توانایی‌های هموطنش برای هدایت باواریایی‌ها ایمان دارد و معتقد است از نظر زبان و ارتباط کلامی در مونیخ دچار مشکل نخواهد شد.

عمو تراپ(تراپاتونی) که خود سابقه حضور در بایرن را دارد، اظهار داشت: کارلو بسیار با هوش است. از این جهت هیچ مشکلی برای او در مونیخ نمی‌بینم. او در کنار ایتالیایی، اسپانیولی و فرانسوی هم حرف می‌زند و به سرعت برای حضور در مونیخ، آلمانی هم یاد خواهد گرفت.

تراپاتونی 76 ساله که در سال‌های 1994 تا 1995 و 1996 تا 1998 بایرن را مربیگری کرد، تصور می‌کند در چند ماه آینده آنچلوتی به سرعت بر زبان آلمانی مسلط خواهد شد.

تراپ افزود: او یک مربی با تجربه است. اگر از ابر ستاره‌های مثل رونالدو سئوال کنید، آنها هیچ کلامی در مخالفت با کارلو نخواهند گفت.تازه برعکس، آنچلوتی تجربه بسیار بالایی برای ایجاد ارتباط معقول با بازیکنان  دارد و دیگر این که او یکی از بهترین نابغه‌های تاکتیکی است که من بیاد دارم. پس بایرن باید خوشحال باشد.

مربی سالخورده ایتالیایی‌ها البته قصد ندارد هموطنش را با پپ گواردیولا مقایسه کند. از این رو گفت: دوست ندارم این دو را با هم مقایسه کنم. پپ یک مربی بزرگ است که دنبال چالش کاری جدیدی می‌گردد. بایرن هم شرایطی ایده‌ال دارد. آنها مربی خارق‌العاده‌ای دارند و در تابستان یک مربی بزرگ دیگر را جانشین مربی کنونی خود خواهند کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ریبرو سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 21:30

بایرن مونیخ هیگواین را زیر نظر دارد

بایرن مونیخ در صورت فروش لواندوفسکی، گونزالو هیگواین را جانشین وی می‌کند.

طرفداری- کارلو آنچلوتی اخیرا به عنوان جانشین پپ گواردیولا در فصل آینده انتخاب شده است و Sport 1 آلمان مدعی است که کارلتو در صورت فروش لواندوفسکی، گونزالو هیگواین را جانشین مهاجم لهستانی می کند. همچنین آنچلوتی در مصاحبه با پرمیوم مدیاست گفت:

چه کسی را به باشگاه آینده ام می آورم؟ از میان بازیکنان خارجی سری آ، گونزالو هیگواین را انتخاب می کنم زیرا او توانسته است ناپولی را به رده های بالای جدول برساند.

گفتنی است این مهاجم آرژانتینی توانسته در 17 بازی سری آ، 16 گل به ثمر برساند اما وجود بند فسخ 95 میلیون یورویی در قرارداد وی، مانع بزرگی برای انتقال این بازیکن است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد