وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: یادگیری آلمانی را شروع کرده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی دو روز پیش رسما به عنوان مربی فصل آینده بایرن مونیخ برگزیده شد. او بجای گواردیولا که بایرن را در پایان فصل رها خواهد کرد، عهده دار هدایت مونیخی ها می شود.   

 
کارلتو در 5 سال اخیر در تیم هایی چون چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید مشغول به کار بوده و پس از برکناری از رئال، ترجیح داد فصل جاری را به استراحت بپردازد.

او در مورد چالش دشوار مربیگری در بایرن به وبسایت گل گفت:" هیچ چیز مرا نگران نمی کند. من قصد دارم این چالش جدید و جذاب را تجربه کرده و کشوری جدید را بشناسم. در چند سال اخیر همیشه خارج از ایتالیا مربیگری کرده ام و از حضور در کشورهای مختلف، تجربیات ارزشمندی نیز کسب کرده ام.

از همین حالا هم یادگیری زبان آلمانی را شروع کرده ام ولی اعتراف می کنم که زبان بسیار سختی است. می خواهم بین خودم و بازیکنان بایرن، بهترین ارتباط را برقرار کنم و یکی از مهمترین فاکتورها در این زمینه، برقراری ارتباط کلامی است.
یک مربی باید بتواند بازیکنانش را به ایده هایش متقاعد کند و این کاری است که من قصد دارد در بایرن انجام بدهم.بایرن باشگاه بسیار بزرگی است و مثل همیشه هدفش قهرمانی در بوندسلیگا و نیز چمپیونزلیگ است."
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
ریبرو سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 21:31

بایرن مونیخ هیگواین را زیر نظر دارد

بایرن مونیخ در صورت فروش لواندوفسکی، گونزالو هیگواین را جانشین وی می‌کند.

طرفداری- کارلو آنچلوتی اخیرا به عنوان جانشین پپ گواردیولا در فصل آینده انتخاب شده است و Sport 1 آلمان مدعی است که کارلتو در صورت فروش لواندوفسکی، گونزالو هیگواین را جانشین مهاجم لهستانی می کند. همچنین آنچلوتی در مصاحبه با پرمیوم مدیاست گفت:

چه کسی را به باشگاه آینده ام می آورم؟ از میان بازیکنان خارجی سری آ، گونزالو هیگواین را انتخاب می کنم زیرا او توانسته است ناپولی را به رده های بالای جدول برساند.

گفتنی است این مهاجم آرژانتینی توانسته در 17 بازی سری آ، 16 گل به ثمر برساند اما وجود بند فسخ 95 میلیون یورویی در قرارداد وی، مانع بزرگی برای انتقال این بازیکن است.

شهرام چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 07:41

بیا مرد بزرگ که مطمئنم با تو اقتخارات زیادی کسب میکنیم... با تو هم انعطاف پذیری تاکتیکی داریم و هم آرامش تو بازی. انصافا به یوپ هاینکس نزدیکه خصوصیاتش. ما بایرنیم و دوباره به قله فوتبال اروپا و جهان می رسیم.

پیمان پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 10:01

درود به کارلو بهترین گزینه ممکن
ننگ به نیرنگ تو پی پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد