وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بخشش 10هزار یورو از سوی رئیس زندانی بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه سال نو میلادی رئیس محکوم بایرن اعلام کرد 10 هزار یورو برای مصارف خیریه هزینه می کند.   

 

اولی هوینس امروز روی خط یک برنامه زنده رادیویی به مناسبت نزدیک شدن به آغاز سال 2016 میلادی آمد و بعد از گپی کوتاه و اعلام آهنگ درخواستی‌اش، ناگهان تصمیم گرفت در آُستانه سال نو مبلغ ده هزار یورو برای مصارف خیریه بخشش کند.
او که دیر زمانی است به دلیل فرار مالیاتی و تخلفات مالی به گذراندن سه سال و نیم حبس محکوم شده و در نتیجه از ریاست باشگاه بایرن مونیخ کنار رفته است، از ژانویه 2015 با تخفیف در مجازاتش اجازه یافت روزها هر جا که خواست کار کند و شب‌ها به زندان بازگردد.
او درحالی به این برنامه زنگ زد و خودش را معرفی کرد که همه مجریان آن از تماسش یکه خوردند. هوینس گفت:" در راه که به محل کارم می‌رفتم برنامه شما را شنیدم. برای سال نو من و همسرم قرار گذاشته‌ایم که هیچ هدیه‌ای برای هم نگیریم، زیرا حضور هر دویمان در کنار هم خودش هدیه بسیار بزرگی است که حالا قدرش را می‌دانیم. بجایش به شکرانه داشتن همسر عزیز و فرزندانم و دامادم که با صبوری و حمایت‌هایشان عبور از این مرحله دشوار زندگی‌ام را برایم ممکن ساختند، ده هزار یورو به نیازمندان می‌بخشم."

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
just Germany سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 03:38

ریس حان فدات شم زودتر برگرد سر کار اصلیت که میترسم رومینیگه و دوستان یه سواری مشتی هم به مزبی بعدی بدن!!قربونت زودتر برگرد که منتظرتیم...سال نو هم مبارک

محمدرضا از 96عاشق المان سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 13:37

واقعا احساس غرور باید کرد رییس بزرگ زودتر برگرد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد