وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تحلیل بیلد از 6 ماه پایانی گواردیولا در بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تحلیلگران "بیلد" به بررسی اینکه در چه صورت گواردیولا خداحافظی باشکوهی با بایرن خواهد داشت پرداختند.   

 
امروز بالاخره تکلیف ماندن یا نماندن پپ گواردیولا پس از پایان قراردادش با بایرن مونیخ در تابستان 2016 مشخص شد: او خواهد رفت و کارلتو ایتالیایی جایش را خواهد گرفت. در همین رابطه تحریریه "بیلد" آلمان به بررسی احتمالاتی که برای خداحافظی این مربی اسپانیایی می‌شود در نظر گرفت پرداخت.

-تنها با سومین قهرمانی سریالی در بوندسلیگا

-تنها  با قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی، یعنی همانند دستاوردش در فصل 14-2013

-و یا با خاطره خاص کسب قهرمانی سه‌گانه

 برای قهرمانی در بوندسلیگا همه چیز فراهم به نظر می‌رسد. بایرنی‌ها با 46 امتیاز و هشت اختلاف با تیم دوم جدول بی‌رقیب در صدر جدول یکه‌تازی می‌کنند. در جام حذفی هم راهی مرحله یک‌چهارم پایانی شده‌اند و با وجود حریفی مثل بوخوم دسته دومی کار دشواری برای رسیدن به نیمه‌نهایی ندارند. و اما در چمپیونزلیگ مسیر صعود به مرحله بعدی دشوارتر به نظر می‌رسد زیرا شاگردان گواردیولا با پشت سر گذاشتن مرحله گروهی، حال در مرحیه یک‌هشتم پایانی باید با یوونتوس دیدار کنند که یک پای فینال فصل گذشته همین تورنمنت بوده است. گواردیولا پس از افت نتیجه‌گیری و دو برد شکننده 1 بر 0 اخیر مقابل هانوفر و دارمشتات اذعان کرد:" کمی خسته‌ایم و این روزها نمی‌توانستیم هم تغییرات چندانی در ترکیب خود بددهیم. طی دو ماه اخیر مشکلات متعددی داشتیم از جمله مصدومان زیاد از جمله ریبری، بن‌عطیه، آلابا و گوتزه، که من امیدوارم سال آینده به سلامت به ترکیب تیم بازگردند."
در این شرایط کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس بایرن، نیز راجع به خداحافظی ایده‌آل پپ گفت:" اگر یک مربی در طول سه سال سه بار تیم ما را قهرمان کند، خیلی خوشحال خواهیم شد؛ تمام. البته مسلما دوست داریم چمپیونزلیگ را هم ببریم و من آرزو می‌کنم مثل زمان خداحافظی یوپ هاینکس که سه‌گانه را بردیم، خداحافظی پپ هم با کسب سه‌گانه توأم شود. من تردیدی ندارم که این خواسته به خصوص حالا که جدایی پپ مسجل شده تحقق‌یافتنی خواهد بود."
آنچه روشن است این است که عصر نخستین مربی اسپانیایی بوندسلیگا در تاریخ این لیگ با دستاورد نهایی آن، سنجیده و به خاطر سپرده خواهد شد. بعد از پایان فصل 13-2012 یوپ هاینکس یک تیم قهرمان سه‌گانه را تحویل گواردیولا داد. حال آیا گواردیولا هم می‌تواند تیمش را در چنین موقعیتی به دست جانشینش کارلو آنچلوتی بسپارد؟
 توماس مولر در تازه‌ترین اظهاراتش درمورد انگیزه بازیکنان بایرن برای محقق کردن این شرایط جای هیچ تردیدی باقی نگذاشت:" می‌خواهیم همه جام‌های ممکن را درو کنیم. موقعی که یوپ هاینکس ما را مربیگری می‌کرد هم بعد از تعیین تاریخ خداحافظی‌اش بود که سه گانه را بردیم."

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
pepexit دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 07:42

اقای Wüs╬enfuchs

شما که حافظه ات انقدر خوب کار میکنه چطور نمیدونی هاینکس دو سال بیشتر بایرن نبود

و همون سال اول با بازیکنای ضعیف تر از الان رفت به فینال سی ال

و فینال رو هم به اذعان همه حقش پیروزی برابر چلسی و قهرمانی بود

مرحله گروهی باختن به باته بوریسف کجا مرحله نیمه نهایی برای اولین بار جلوی ریال تحقیر شدن با 5 تا گل کجا!

واقعا کشته مرده حافظه ات شدم! 2 هیچ به ارسنال باختن رو مگه همین امسال هم با پپ نداشتیم؟

ریبرو دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 08:56

پپ تنها مربی تاریخ بایرنه که 100 پیروزی برای این تیم کسب کرده
هممون میخواستیم این مربی بره و همین طور هم شد اما الان نمیدونم یه حس خاصی دارم نسبت به پپ
پپ اگه این فصل سه گانه بگیره بهترین مربی تاریخ این باشگاه میشه

جناب خان دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 13:58

پپ یه خاعنه که امسال هم اروپا رو نمیبره.تمام

جلال دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:17

خوشحالم که مسولان بایرن بعد از 3سال به اشتباه خودشون پی بردند.البته ما همون سال اول و شکست 4.0 به رءال دیگه از پپ نا امید شده بودیم...در ضمن یه مقاله ای نوشته بود اگه بایرنیها میخواستن پپ رو اخراج کنن 1.رقم فسخ قرارداد بالای پپ و..2.اخراج پپ اقرار به اشتباه خود مبنی بر کنارگذاشتن یوپ هاینکس و آوردن پپ بود...متاسفانه در این روزهای اخیر مسولان بایرن به طرز معنی داری از پپ تعریف میکنند که احتمالا برای دلداری دادن و حفظ وجه پپ این کار رو میکنن

محمدرضا از 96عاشق المان دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:22

اخیش رفت ...مربی خوبیه ولی تیمهای پپ چندتا ضعف دارن یکیش فوتبال خسته کننده پاسهای بیخود و بی جهت و یکیش دفاع ضعیفه چون تیم تمام تمرکزش رو حفظ توپه کارهای دیگه مثل دفاع را نمیتونه درست اجرا کنه نگاه نکنید تو بوندسلیگا گلهای کمی میخوره اگه بره جلو ی تیم ضدحمله ای مثل رئال یا یووه به مشکل برمیخوره ...این یک واقعیته ..

PEPETO دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:28

سلام به همه

پپ داره میره وجاش رو کارلتو میگیره
همه میدونستیم که هر مربی باید یه روزی جاش رو به نفر بعدی بده ولی برای انتقاد کردن وقت زیاده

به نظر شخصی من حضور پپ در بایر یک دوره گذار بود برای یادگیری اگه به پست های قدیمی من به خصوص بازی با بارسلون نگاه کنید دیدگاه من کاملا روشن نوشته شده و مدتها هستش چیز خاصی نمی نویسم ولی حس میکنم وجود یه مربی با روحیات دفاعی و ضد حملات برق آسا برای بایر لازمه خیلی ها از همین الان دارم به شدت درمورد پپ بدگویی میکنن ما طرفدارای بار هستیم نه پپ پس به تیممون احترام بزاریم
الان ....الان مربیمون پپ هستش پس ازش حمایت میکنیم و موقع رفتنش براش آرزوی موفقیت میکنیم همین
شخصیت ما از همه تیمهای جهان و طرفدارانشون بالاتره

آینده از آن ماست

بهرام دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 15:25

خدا رو شکر تو این سایت که یه نفس راحت میکشیم از دست این عشق پپ ها عشق مسی ها و ..که داشتن کارایی مربی مورد علاقشون رو دنبال میکردند و اعصاب مارو میریختن به هم...جمع کنید با این مربی کچلتون برید به سلامت.

سلام کارلتو دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 15:27

سلام کارلتو بزرگ خداحافظ پپ بزدل

just Germany دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 15:31

بای بای پپ و برو بچ طرفدارش و خدافظ برنات تیاگو..میگن مدیرای بایرن میخان چند تا بازیکن اسپانیای شون رو با چند تا گونی سیب زمینی و پیاز معامله کنند!!قیمت برنات یه کیلو هویج براورد شده...

ultra دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 18:48

کارلتو هم یکی بد تر از پپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد