وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

به‌ انتخاب ‌کیکر؛ مربی ‌دارمشتات، مرد سال ‌فوتبال ‌آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مجله کیکر مربی دارمشتات را به عنوان مرد سال فوتبال آلمان انتخاب کرد.   

 
دیرک شوستر از سوی مجله ورزشی معتبر "کیکر" به عنوان مرد سال 2015 فوتبال آلمان تعیین شد. به این ترتیب این مربی 47 ساله که سکان هدایت دارمشتات را در دست دارد جانشین یواخیم لوو شد که سال قبل به کسب این عنوان نائل آمده بود.
تحریریه "کیکر" علت این انتخاب را دستاوردهای قابل ملاحظه این مربی در سالی که گذشت بویژه رساندن تیمش به دسته برتر فوتبال آلمان برشمرد و او را شخصیتی معرفی کرد که سال 2015 در فوتبال این کشور به شیوه خاصی اثر گذاشت.
شوستر به این مجله گفت:" یک فرد به تنهایی نمی‌تواند این همه موفقیت خلق کند؛ بلکه این نتیجه یک همکاری با اعتماد بسیار زیاد است."
در همین رابطه لوو هم به تمجید از این مربی پرداخت و گفت:" او فردی به شمار می‌آید که همه چیز را به زحمت بدست می‌آورد و هرگز لقمه آماده در دسترسش نبوده است. دارمشتات با تمام نواقص به لطف شخصیت و روح تیمی زنده است و این حاصل هنر شوستر است."
گفتنی است دارمشتات که بعد از پایان فصل 15-2014 به دسته برتر بوندسلیگا صعود کرد، دور رفت فصل جاری این لیگ را با کسب 18 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول به پایان برد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد