وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هلمر: آنچلوتی در بایرن مونیخ می تواند حتی موفق تر از گواردیولا باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق بایرن مونیخ، از آمدن کارلو آنچلوتی به این باشگاه استقبال کرده است.  

کارلو آنچوتی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ از ابتدای فصل آینده هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. به نقل از Soccerway توماس هلمر از آمدن این سرمربی ایتالیایی به بایرن مونیخ استقبال کرده است. به عقیده مدافع سابق باواریایی ها، آنچلوتی می تواند حتی موفقیت های بیشتری را برای بایرن مونیخ کسب کند. او در گفتگویی اختصاصی با Omnisport گفت:

“آنچلوتی در میلان ، رئال مادرید و چلسی فوق العاده بوده و عناوین بسیاری را در کارنامه خود دارد. در بایرن مونیخ یک مربی در سطح جهانی، جانشین یک مربی دیگر در بالاترین سطح می شود. به عقیده من بایرن مونیخ درست ترین کار ممکن را انجام داده است. آنها برای جانشینی گواردیولا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده اند. هر دوی آنها در بالاترین سطح ممکن هستند.
 

“آنچلوتی می تواند حتی موفق تر از گواردیولا در بایرن مونیخ عمل کند. عصری جدید در بایرن مونیخ رو به آغاز است و این دوران می تواند درخشان تر از دوران قبل باشد.
 

هلمر در ادامه در خصوص میراثی که گواردیولا در بایرن و بوندس لیگا برجا گذاشته است چنین گفت:

“فکر می کنم گواردیولا کارهای زیادی را در بوندس لیگا انجام داده است. بسیاری از مربیان در بوندس لیگا از او الگو برداری می کنند و چیزهای زیادی را از او آموختند. او همچنین به پیشرفت بازیکنان بایرن مونیخ کمک بسیاری کرده است. به عنوان مثال ژروم بواتنگ و داوید آلابا تحت هدایت او به سطح بالاتری نسبت به قبل رسیده اند.
 

کارلو آنچلوتی بر سر قراردادی سه ساله با باواریایی ها به توافق رسیده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
جلال دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 02:12

لطفا به پپ فن ها بگید با تلاش دوستان سیتی زن،وبلاگ هواداران سیتی به زودی افتتاح میگردد و این دوستان میتونن برن اونجا خودشونو تخلیه روانی کنند...با تشکر

سام دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 08:57

اخه چه موفقیتی منظور چی بود بردن بندسلیگا؟خخخخ مربی موفقه تو بایرن که بتونه لیگ قهرمانان رو ببره .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد