وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود خلاصه و فول مچ دیدار هانوفر - بایرن مونیخ

دانلود در ادامه مطلب... 

 

دانلود خلاصه

دانلود نیمه اول

دانلود نیمه دوم

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
ریبرو شنبه 28 آذر 1394 ساعت 20:35

روبن ریبری کاستا گوتزه مهدی بن عطیه داوید الابا خوان برنات لام
این بهترین نتیجه ممکن بود
به خدا الان هر تیمی انقد مصدوم داشت 4 تا خورده بود
مثه ریال و بارسا و چلسی و من سیتی وووووو و

این است قدرت بایرن
.
.
.
.
.
.
MIA SAN MIA

من فقط بایرنیم شنبه 28 آذر 1394 ساعت 20:46

mia san miaیاعلی

دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) شنبه 28 آذر 1394 ساعت 20:51

فقط مولر

stefan effenberg شنبه 28 آذر 1394 ساعت 21:16

مگه لام مصدوم شده؟

,,,, شنبه 28 آذر 1394 ساعت 22:57

شبکه ZDF اعلام کرد گواردیولا با سیتی به توافق رسیده و فردا اعلام میکنه و انجلوتی با بایرن 3 سال قرار داد میبنده ....
نظرتون برای من محترمه من فعلا چیزی نمیگمم یا علی
Mia San Mia

سینا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 06:59 http://بایرن

دنیا باید بداند که بایرن بهترین تیم حال حاظر جهان است

محمد مهدی یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 11:57

نتیجه ی خفیفی بود ولی راضی کننده است به قول دوستمون هر تیم دیگه ای هم بود چهار تا میخورد ولی کاش میتونستیم با نتیجه ی بهتری پپ رو به من سیتی بدرقه کنیم....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
GOOD BYE PEP MIA SAN MIA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد