وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانوفر - بایرن مونیخ؛ آمار و ارقام

باواریایی ها در حالی در آخرین دیدار بوندسلیگایی سال 2015 به مصاف هانوفر می روند که آماری قوق العاده در بازی های آخر سال دارند. 

 

پس از شکست3_2 در 11 سپتامبر سال1984 به گلادباخ،بایرن در 30 بازی بعدی خود در پایان نیم فصل بازنده نبوده و 16 برد کسب کرده است.اما این آمار برای هانوفر عکس است.این تیم پس از صعود به بوندس لیگا در سال 2002 ،هیچ گاه بازی اخر نیم فصل خود را نبرده است و 7 شکست و 6 تساوی داشته است.


*8 بازی،8 برد

بازی فردای بایرن در خانه هانوفر،53میین دیدار این دو تیم خواهد بود.بایرن 35 برد و 9 شکست برابر این تیم کسب کرده است که باعث می شود تا بیشترین تیمی شود که هانوفر را شکست داده.بایرن هر 8 دیدار اخیر برابر این تیم را برده و امار 30 گل زده و 4 گل خورده را در این بازی ها به جای گذاشته است.

*داور

مانوئل گرافه از برلین قاضی دیدار بایرن خواهد بود.این داور 42 ساله برای 32مین بار قاضی دیدار بایرن خواهد شد.گرافه دو بار سابقه ی سوت زدن دیدار بایرن و هانوفر را دارد که هر دو بازی با نتیجه ی 2_1 ،یک بار ب سود کوسه ها و یک بار هم به سود هانوفر تمام شده.مارکوس سین و کریستیان فیشر کمک های وی و گویدو وینکمن هم داور چهارم خواهد بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا المانی شنبه 28 آذر 1394 ساعت 16:25

خدایا یه مربی المانی به ما بده ما رو از شر این کچل اسبانیایی خلاص کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد