وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو آلکانتارا: بدون پدرم، هیچ چیز نمی شدم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ، اعلام کرد که در زندگی اش الگوهای مختلف داشته اما بزرگترین الگویش را پدرش می داند.    
هر بار تیاگو آلکانتارا آماده باشد، خیال بایرنی‌ها از میانه میدان راحت است و وقتی دریبل ‏می‌زند به سختی می‌شود او را از توپ جدا کرد.
این بازیکن 24 ساله حتی برای عده‌ای یادآور رونالدینیو در ‏بارسلوناست. او در مصاحبه با نشریه انگلیسی "دیلی میل" گفت:" این ستاره برزیلی بازیکن محبوب من بود که از سبک ‏بازی‌اش در مواردی نکته‌برداری کردم. به غیر از او، گواردیولا هم تاثیر شگرفی بر شکل گرفتن تکامل فوتبال من ‏داشت. البته بدون پدرم هیچ چیز نمی‌شدم. او مثل خیلی از پدرها تنها کنار زمین به تماشای بالندگی‌ام نایستاد، بلکه با ‏راهنمایی‌هایش بسیار کمکم کرد. او بت من بود که به واسطه‌اش آموختم یک فوتبالیست باید در میدان فوتبال چطور رفتار ‏کند، و البته رفتار کردن در خانه را هم از او یاد گرفتم."‏
تیاگو در مورد سایر بازیکنانی که به آنها علاقه دارد افزود:" ژاوی برای من مثل آینه بود. او در میدان مسابقه می‌توانست ‏با ساده‌ترین ابزارها فوق‌العاده‌ترین عملکرد را ارائه کند. او برای بارسلونا لحظات بی‌نظیری به ارمغان آورد و دیگر ‏نمونه‌اش پیدا نخواهد شد. اینیستا هم مرا به وجد می‌آورد. فقط ببینید که حین دویدن توپ چطور از پای او جدا نمی‌شود. ‏من سعی می‌کنم تا جایی که امکان دارد از هر کدام آنها الگوبرداری کنم."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد