وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: مادرید؟ خواهش می‌کنم فعلا حرفش را هم نزنید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن کلیدی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان از خبرنگار آس اسپانیا خواست دیگر درباره رئال مادرید از او هیچ سوالی پرسیده نشود. 

 

ستاره لهستانی تیم فوتبال باشگاه بایرن مونیخ آلمان از باشگاه رئال مادرید پیشنهاد رسمی دریافت کرده و مدام مورد پرسش خبرنگاران اسپانیایی قرار می‌گیرد. او در مصاحبه اخیرش با روزنامه آس اسپانیا ضمن تاکید بر علاقه شخصی خود به بایرن مونیخ گفت: دوست دارم در این تیم بمانم و خیال رفتن ندارم، اولویت من کمک به بایرن است و وقتی در یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی دنیا باشی دلیلی ندارد مدام به پیشنهادات دیگران فکر کنی. 
لواندوفسکی افزود: وضعیت پیچیده و سختی دارم، به هر حال باشگاه رئال مادرید هم باشگاه بسیار بزرگی است و من تصور می‌کنم که باید به تلاش آنها احترام گذاشت. اما از شما خواهش می‌کنم مدام این موضوع را از من سوال نکنید، فعلا حرف را هم نزنید و بگذارید در آرامش به آن فکر کنم. من در بایرن مونیخ آرامش دارم و مشکلی بین من و این باشگاه بزرگ و خوب وجود ندارد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا شنبه 28 آذر 1394 ساعت 16:05 http://بایرن

دورود به تصمیم لواندوفسکی به بایرن ماندن یک افتخار است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد