وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه های ستارگان بایرن مونیخ بعد از تمدید قرارداد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ ستارگان خود، توماس مولر، ژروم بواتنگ، خاوی مارتینز و ژابی آلونسو را حفظ می کند. قرارداد جدید بواتنگ، مولر و مارتینز تا سال 2021 و برای آلونسو تا سال 2017 می باشد. 

 

به نقل از sport1، توماس مولر، ژروم بواتنگ، ژابی آلونسو و خاوی مارتینز بعد از تمدید قرارداد در کنفرانس مطبوعاتی به اظهار نظر پیرامون این موضوع پرداختند. مولر در این مورد گفت:

“متقاعد شده ام که در سال های آتی در بایرن مونیخ فوتبالی سرشار از موفقیتی را تجربه خواهم کرد. از تمدید قراردادم احساس خوشحالی و غرور می کنم.
 

ژروم بواتنگ در مورد تمدید قراردادش گفت:

“خیلی راضی و خوشحال هستم که می توانم اینجا بیشتر حضور داشته باشم. بی صبرانه منتظر سالهای پیش رو هستم و هدفم دست یابی به موقعیت های بزرگ با بایرن است. این قرارداد برای من اهمیت زیادی دارد و از آن خشنود هستم.
 

خاوی مارتینز نیز در این خصوص گفت:

“خیلی خوشحال هستم و احساس غرور می کنم که قراردادم را تا سال 2021 تمدید کردم. ما تیم بزرگی داریم و مونیخ برای یک فوتبالیست حرفه ای شهر کاملی است. اینجا احترام مردم را داریم و می توانیم هر کاری انجام دهیم و به هر چیزی دست یابیم.
 

ژابی آلونسو نیز که قراردادش را تا سال 2017 تمدید کرده گفت:

“از اینکه برای یک سال دیگر قراردادم را تمدید می کنم احساس خوبی دارم. این مایه افتخار من است. بایرن باشگاه خاصی است که در آن احساس راحتی می کنم، احساسی که از اولین لحظه ورودم در آن داشته ام. من و خانواده ام در مونیخ راضی و خشنود هستیم و این مهمترین نکته است.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
ریبرو جمعه 27 آذر 1394 ساعت 21:08

★★★★★★★توجه★★★★★★★★★★
دوستان میخواستم ببینم پپ اگه بخواد بره ، نیم فصل جدا میشه یا اخر فصل
←تو رو خدا جوابمو بدید→

جون هر کی که دوست دارید

آلمان 90 + 14 جمعه 27 آذر 1394 ساعت 21:34

جونم مولر ... جونم بواتنگ ... و مارتینز خیلی خوشحالم

محمد مشهد جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:11

اینکه کاملا مشخص وقتی این بازیکنان بزرگ قراردادشونو امضا میکنن پپ هم قراردادشو بعد بازی با هانوفر امضا میکنه پپ خودش گفته از زندگی در مونیخ بسیار خرسند و راضیه و خانواده او هم مونیخ دوست دارن پس دلیلی نمیشه که از بایرن بره خودشم میدونه که هیچ باشگاهی به اندازه بایرن خوب نی و اگه مصدوما برگردن گفته که هر تیمی رو شکست میدیم پپ بره سیتی یا هر باشگاه دیگه ای کارش دوچندان سخت تر میشه چون تیم تازه تحویل گرفته پس هیچوقت حرف رسانه ها رو گوش ندین تا وقتی رسمی نشده خودش داره با حرفاش میگه که موندنیه رسانه ها خبری ندارن بدن اومدن زوم کردن رو گواردیولا تا مجلاتشون همینجوری به فروش برسه منکه باور نمیکنم پپ بیاد بایرن ول کنه بره

m.saeid جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:34

پپ تازه تاکتیکش رو جا انداخته و بازیکنارو مچ کرده . مطمئنن نمیره .
بابام یووه ایه تیره
هر وقت صحبت از مسی یا رونالدو میشه میگه هیچکی دلپیرو نمیشه زیادم از بایرن خوشش نمیاد ولی وقتی بازی بایرنو میبینه ( بایرن پپ ) میگه مگه میشه تیمی اینقدر مچ باشه ، خودش میگه تا حالا تیمی ندیدم که اینجوری بازی کنه .
جدیدا بازی تیم خیلی قشنگ شده و لذت بخش . بایرن با پپ راحت تا دو سال دیگه سلطنت میکنه
7uP

m.saied جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:36

منظورم دو سال دیگه به حدی میرسه که سلطنت کنه

دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) شنبه 28 آذر 1394 ساعت 02:24

البته پپ تازه بایرن شناخته بذارن اگه سی ال نگرفت بندازنش بیرون .برام خیلی جالبه تازگیا بعضی طرفدارای بایرن میگن لوو مربی بایرن بشه اخه مگه از مهندس بهترم برا هدایت مانشافت داریم؟

ahmadhoseini شنبه 28 آذر 1394 ساعت 11:56 http://ahmadhoseini7@yahoo.com

پپ تا خرداد ماه با بایرن قرار داد داره یعنی تا پایان لیگ قهرمانان باید بمونه اگر تمدید هم نکنه باید تا خرداد بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد