وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: رومنیگه از تصمیمم اطلاع دارد؛ در این مدت سرمربی 4 تیم مختلف شدم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار شاگردانش مقابل هانوفر در آخرین بازی دور رفت بوندس لیگ، در کنفرانسی خبری به صحبت پرداخت. 

 

به نقل از Sport1 پپ گواردیولا- سرمربی بایرن مونیخ- پیش از دیدار شاگردانش برابر هانوفر در آخرین هفته دور رفت بوندس لیگا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و به موضوعات مختلف پرداخت، ضمن اینکه همچنان از اظهار نظر قطعی در مورد آینده خود سر باز زد.

عملکرد بایرن مونیخ در نیم فصل اول:

“به تیمم بابت نمایشی که در این مدت از خود ارائه داد تبریک می گویم. عملکردمان در دور رفت بی نظیر بود. بهترین نوع بازی را در این مدت به نمایش گذاشتیم.
 

آینده گواردیولا در بایرن مونیخ، رفتن یا تمدید قرارداد:

“باشگاه، من و آقای رومنیگه به دفعات بسیار گفته ایم، که ما پس از آخرین بازی سال 2015 در مورد آینده صحبت خواهیم کرد. و هنوز هم همینطور است. کاله (کارل هاینتس رومنیگه) از همه چیز اطلاع دارد.
 

“من در مدت این دوماه (توسط رسانه ها) سرمربی 4  تیم مختلف شده ام! این چیزیست که بارها تجربه کرده ام و برایم جدید نیست.
 

در ادامه گواردیولا از خبرنگاران خواست که دیگر سوالی در مورد آینده او پرسیده نشود.

در مورد کارلو آنچلوتی، جانشین احتمالی گواردیولا:

“او یک شخصیت و سرمربی فوق العاده است. من با او رابطه خیلی خوبی دارم.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد مشهد جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:15

گروهی از هواداران در کنار پپ که یکی از هواداران با لباس بابا نوئل از پپ در باره تمدید قراردادش با شوخی صحبت کردن...بعد از آنکه در چند ماه گذشته بحث تمدید قرارداد پپ گواردیولا با بایرن، سوژه یک رسانه‌ها شد، گروهی از هواداران تیم مونیخی در این زمینه با مربی ۴۴ ساله شوخی کردند.

ماجرا از این قرار بود پپ که قرارداد ۳ ساله‌اش با بایرن در فصل جاری به اتمام می‌رسد و برخی از رسانه‌ها در مورد او خبر از حضورش در تیمی انگلیسی می‌دهند، روز گذشته به یک کلوپ هواداری بایرن دعوت شد.

در این مراسم هواداری که چهره خود را به بابا‌نوئل تغییر داده بود، در حضور گواردیولا و مقابل گروهی از هواداران اظهار داشت: این برگه قرارداد جدید پپ با بایرن است. پپ عزیز، فقط کافیست در متن قرارداد رقم دستمزد مد نظرت را بنویسی و پای ورقه را امضا کنی!

در این حال پپ که لبخند بر لب داشت و متوجه علاقه زیاد مونیخی‌ها به خود شده بود، در پاسخ گفت: مونیخ شهر فوق‌العاده‌ای است. من آن را دوست دارم. خیلی هم راضی هستم. خانواده‌ام هم راضی و خرسند هستند.

وی وقتی با سئوالات مکرر هواداران برای تمدید قراردادش مواجه شد، در مورد این که آیا عاقبت قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه، پاسخ داد: بله. عاملی که گفتم، می‌تواند دلیل خوبی باشد.

farid 10 شنبه 28 آذر 1394 ساعت 09:10

با رفتن باستین به منچستر خیلی ناراحت شدیم اما پپ تو بمون و شادمون کن

من فقط بایرنیم شنبه 28 آذر 1394 ساعت 10:48

اقایون سلام پپ سال دیگه تو سیتیه و مربی بایرن هم میخان انجلوتی رو بزارن که کاملا مخالفم لیگ دلچسبی برا مربی خارجی نداریم به نظرم داخلی بهتره چون تجربه اینو نشون داده یوپ هاینکس هیتسفلد.فوتبال دنیا الان تک قطبیه اونم قطبه بیرنه والسلام

من فقط بایرنیم شنبه 28 آذر 1394 ساعت 12:01

بایرنه ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد