وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارانکا: پپ ازمن در مورد انگلیس سوال کرده

karanka.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، صحبت های سرمربی میدلزبورو احتمال پیوستن پپ گواردیولا به تیمی از لیگ جزیره را بیش از پیش کرد. 

 


در طول هفته ی آتی معمای بزرگ پپ در بایرن حل خواهد شد ولی پیش از آنکه تصمیم،از زبان خود گواردیولا بیان شود،شایعات حکم به ترک مونیخ توسط این مربی می دهند.

در همین راستا ایتور کارانکا سرمربی میدلزبورو سخنانی مطرح کرده است که شاید جای ابهامی باقی نگذارد:«فک کنم پپ به انگلیس بیاید چون او مربی بزرگیست.او در مورد کشور و همه چیز انگلیش از من سوال پرسیده.به او گفتم اگر اینجا بیاید اتفاق بزرگی خواهد بود،و فک کنم او روزی به انکلیس می اید.»

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جلال شنبه 28 آذر 1394 ساعت 02:10

از کارانکا پرسیده که آقا کجا تیم خوب سراغ داری که برم اونجا رو هم ویرانه کنم؟؟؟
به قول بچه ها خخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد