وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماندن یا نماندن، مسأله این است

pepleave.jpg

با نزدیک شدن به آخرین بازی بایرن در سال 2015، شمارش معکوس برای اعلام تصمیم نهایی جوزپه گواردیولا در مورد تمدید یا ترک مونیخ شروع شده و در فاصله 48 ساعت مانده تا اعلام تصمیم نهایی، رسانه ها در حال پیش بینی در مورد آینده این مربی اسپانیایی هستند.  

 

شواهد موجود نشان از تصمیم گواردیولا برای اتمام همکاری در تابستان آتی دارد،  اگر او آینده خود را در مونیخ می دید، دلیلی برای درگیری و مجادله روزمره با رسانه ها وجود نداشت. او تا به امروز از تمدید قرارداد سر باز زده و نشریات ورزشی از تمایل حضور او در لیگ جزیره خبر می دهند، در حالی که شرایط برای ادامه فعالیت در بایرن در حد ایده آل فراهم است و او از حمایت کامل سران باشگاه برخوردار است، تمام پیشکسوتان باشگاه او را ستایش می کنند، بازیکنان تیم خواهان ادامه کار زیر نظر او و اکثریت هواداران نیز خواهان ماندن او در مونیخ هستند.


حضور گواردیولا در مونیخ، درآمدهای تبلیغاتی و تلویزیونی باواریایی ها را افزایش داده، بازیکنان آلمانی تیم کاهش یافته اما روند جذب ستارگان جدید تسهیل یافته، تغییر مربی ترمز تیم را کشیده و همانند رئال و بنیتس، بایرن را نیز با افتی مقطعی مواجه خواهد کرد. اما باید پرسید که آیا این همه اصرار و در واقع التماس از طرف سران تیم برای راضی کردن او با نتایج کسب شده توسط پپ سازگاری دارد؟ می توان گفت مهم ترین دلیل او برای عدم تمدید قرارداد تاکنون بر می گردد به عدم اطمینان او نسبت به قهرمانی در اروپا. بایرن در دو سال پایانی پیش از ورود پپ یک پای ثابت فینال لیگ قهرمانان بود، در دوران حضور او تیم از نظر مهره با جذب گوتزه، تیاگو، رینا، آلونسو، لواندوفسکی، برنات، بن عطیه، ویدال، کومن، کاستا و .... شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته داشته، به طوری که اکثر کارشناسان معتقدند بایرن فعلی از نظر مهره در بهترین شرایط خود در تاریخ به سر می برد.  پپ اما به هر جهت در هردو سال از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باز مانده، پس از این ناکامی دو ساله رومنیگه بارها رضایت کامل خود از سرمربی تیم را رسانه ای کرده، اما مربی 44 ساله به خوبی می داند که در مونیخ کسی به کمتر از قهرمانی اروپا راضی نخواهد شد.

بزرگ ترین ضعف گواردیولا در دوران مربیگری، وابستگی بیش از حد تیم او به تک ستاره هاست. در بارسلون نیز هنگامی که لیونل مسی در ترکیب نبود، تیم او در گشودن دروازه حریف دچار مشکل جدی می شد. این مشکل در مونیخ نیز ادامه داشته و تیم او در غیاب روبن و کاستابا نزول چشمگیر مواجه می شود. به زبان ساده تر، جوزپه گواردیولا برای موفقیت در هر تیمی، به یازده فوق ستاره فولادی نیاز دارد و در صورت غیبت دو یا سه نفر از بازیکنان اصلی، شکست تیم با گل های زیاد قابل پیش بینی است. نکته بعدی عدم موفقیت تیم تحت هدایت گواردیولا در برابر تیم های مدعی، به ویژه در بازی های خارج از خانه است. بایرن با پپ در زمین منچستر مویس با تساوی متوقف شد، رفت و برگشت با مجموع پنج گل مغلوب رئال شد، با چهار گل در زمین وولفسبورگ بازنده شد، بازی در زمین سیتی را البته با یک بازیکن کمتر واگذار کرد، در زمین شاختار بدون گل و در زمین پورتو، بارسلونا و اخیرا گلادباخ نیز با سه گل بازنده شد. وجه اشتراک تمام این شکست ها، دریافت گل اول بازی توسط بایرن است. به عبارتی دیگر شیرازه تیم او پس از دریافت گل اول بازی از هم می پاشد و در ادامه احتمال خوردن گل های بعدی، بسیار بیشتر از ثبت گل تساوی است.

جمیع این موارد دست به دست هم داده تا حتی خود گواردیولا نیز نسبت به قهرمانی اروپا در بایرن دچار تردید جدی شود.

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 27 آذر 1394 ساعت 21:45

خیلی مضحک بود
خواهشا نظرات شخصیتون رو در قالب مقاله به خورد هوادرا ندید
والا ما هم شعور داریم، حالا هی شما به شعور ما توهین کن

علی جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:04

بهتر هرچه سریع تر برو دوساله دستمون به چمپیونز نرسیده بخاطر افکار ایشونه

جلال شنبه 28 آذر 1394 ساعت 02:00

جالبه این ناشناس به مقاله های وبلاگ هم که به پپ شون گیره میده اعتراض داره...یکی اینو از پریز بکشه...باشه آقا،فقط شما میدونی و بلدی مابقی نظرات شخصی شونو میگن اما شما نظرات کارشناسی و اسپانیزه شده میدی...ول کن عمو ،شما فقط کون پپ رو داری و هیچی حالیت نیست کلا...خوش به حالت ،همیشه تعطیلی

شهرام شنبه 28 آذر 1394 ساعت 07:20

آقای ناشناس حقیقت تلخه... آمار و ارقام گویای خیلی چیزا هست ... پپ اکه تونست امسال لیگ قهرمانان رو بگیره که خوذشو ثابت کرده اگه نتونه هیچی نیست... بردن بوندسلیگا و تحقیر تو لیگ قهرمانان که هنر نیست... قلعه نویی خودمون هم میتونه .

ناشناس شنبه 28 آذر 1394 ساعت 08:30

اولا این مقاله بی سر و ته و بدون منبع مشخصه از کجا اومده
شما هم اگه نمیدونی برو یه جا خودتو نشون بده
دوما من که میدونم شما از کجا میسوزی، چرا دوباره تا یه اتفاق بد برای مورینیو افتاده شما تو این سایت میاید عقده گشایی میکنین
هیچ ربطی به ما طرفدارای بایرن نداره اگه مورینیو از سر بی عرضگی اخراج شده که بخوایم اراجیف طرفداراش رو تحمل کنیم
شما برو تو سایت psg چون احتمالا مورینیو میره اونجا، دست از سر ما هم وردار، ما از تیم و مربی و عملکرد بازیکنا راضی هستیم.

schumacher شنبه 28 آذر 1394 ساعت 11:02

هر کسی یکم فوتبال نگاه کرده باشه میفهمه که این مقاله واقعیت های موجود درباره پپ رو بیان کرده.کاری نداره برید از اول مربیگری پپ رو یه نگاه بکنید و تحلیل کنید هم تو بارسا هم تو این مدت در بایرن.

جلال شنبه 28 آذر 1394 ساعت 12:48

عموجون ناشناس،شما مشکل هیپومانیایی خودت رو با یه روانپزشک در میان بزار...مورینیو خر کیه؟

جلال شنبه 28 آذر 1394 ساعت 14:47

ناشناس فقط دنبال لایک گرفتنه...عموجون اینجا فیسبوک نیست و منم خشگل دختر نیستم..اینجا بحثهای منطقی فوتبال رو با همفکرای خودم دنبال می کنیم...شما برو کون پپ داشته باش...ناشناس میای که فصل بعد با پپ بری سیتی یا هر جهنم دیگه ای که اون خاءن میخواد بذی شما هم بتونی باش بری

ناشناس شنبه 28 آذر 1394 ساعت 22:45

جلال جان
من دنبال لایک نیستم خودش میاد آخه مگه نمیدونی حرف حق لایک داره
شما جوش نیار شیرت خشک میشه

جلال یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 01:46

واسه تو جوش بیارم؟؟؟خنده م نیار،همیشه گفتم و بازم میگم تو خیلی حیفی...من با موجودات عجیب و غریب کاری ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد