وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر دارمشتات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان با تک گل ژابی آلونسو از سد تیم فوتبال دارمشتات گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و دارمشتاتی ها را درباره این دیدار می خوانید.     

 

پپ گواردیولا:

ما اخیرا تنها با 13، 14 نفر بازی کرده ایم و من به شاگردانم افتخار می کنم. در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم، به خصوص در دقایق ابتدایی. وقتی حریف با تمام نفرات دفاع می کند، گل زدن سخت می شود. بسیار راضی ام و این افتخار بزرگی برای من است که مربی چنین بازیکنانی هستم. امیدوارم بازیکنان آسیب دیده بعد از تعطیلات زمستانی به تیم اضافه شوند.

 

فیلیپ لام:

ما نتوانستیم که گل های زده خود را به دو افزایش دهیم، برای این موضوع باید خودمان را سرزنش کنیم. دارمشتات در 90 دقیقه حتی یک فرصت جدی برای گلزنی نداشت، و به این دلیل است که ما شایسته این پیروزی بودیم.

 

درک شوستر (سرمربی دارمشتات):

از این که حذف شده ایم بسیار ناراحتم. اما به بازیکنان و شخصیتی که امشب از خودشان نشان دادند افتخار می کنم. ما در کل 90 دقیقه فرصت های بسیار کمی به بایرن دادیم، به خوبی دفاع کردیم و به سختی با بایرن جنگیدیم.

 

آیتاک سولو (کاپیتان دارمشتات):

ما نمایش بسیار خوبی ارائه کردیم و به خوبی از دروازه خود محافظت کردیم. کل تیم عملکرد قابل ستایشی داشتند، ما با شور و اشتیاق جنگیدیم و کار را با یک شوت از راه دور واگذار کردیم. ما باید این نمایش را در بازی های دیگر نیز ارائه دهیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد