وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئالی های لهستان، خواستار مادریدی شدن لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئالی های لهستان معتقدند که لواندوفسکی، کهکشانی بعدی خواهد بود.  

به گزارش AS، بیشترین بازدید از وب سایت رئال مادرید در اروپای شرقی از نسخه لهستانی این سایت است، زمانی که این سایت در یک نظر سنجی در مورد تمایل هواداران برای مشاهده کاپیتان تیم ملی لهستان در مادرید پرسیده شد، نتایج قاطع بود: از 10038 شرکت کننده، 80 درصد (8100 رای) موافق و 15 درصد مخالف و 5 درصد مردد بودند. مادریدیستاهای لهستان به وضوح می خواهند هر چه زودتر رابرت لواندوفسکی را با پیراهن رئال مادرید ببینند.

تنها 2 مرد لهستانی سابقه حضور در رئال را دارند، دروازه بان سابق لیورپول، یرزی دودک و والتر روزیتسکی، هافبکی که طی سال های 1913 تا 1915 تنها 4 بازی برای این باشگاه انجام داد. 40 سال قبل، رئال به دنبال جذب یک بازیکن به نام دینا بود، اما رژیم کمونیستی آن زمان این انتقال را ناکام گذاشت در حالی که پیش از آن رئال شماره 14 را به این بازیکن اختصاص داده بود. رئالی های لهستان امیدوارند که این بار دیگر مانعی برای انتقال یک بازیکن از لهستان به مادرید وجود نداشته باشد.

رابرت لواندوفسکی، ستاره درخشان این فصل در رقابت های جهانی برای تیم ملی و باشگاهش خوش درخشیده و تنها مسی و رونالدو هستند که بیشتر از او گل زده اند و مادریدی ها 4 گل او در لیگ قهرمانان اروپا 2013 را فراموش نکرده اند.

طرفداران لهستانی رئال مادرید در مورد فرم فعلی این تیم و BBC نگران هستند. از جمله مشکلات حقوقی بنزما، اعلانهای عمومی رونالدو و مشکلات پی در پی بیل با مصدومیت و دوری او از شرایط آرمانی. بسیاری از این طرفداران معتقدند که لواندوفسکی راه حل مشکلات فعلی تیم است. یک خرید بزرگ که می تواند نفس تازه ای به رئال مادرید در رقابت های داخلی و اروپایی تزریق کند. آنها معتقدند که لواندوفسکی، کهکشانی بعدی خواهد بود.

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد مشهد شنبه 21 آذر 1394 ساعت 21:20

لواندوفسکی اگه بره رئال بزرگترین اشتباه ممکن کرده البته اینا در حد حرف

milad شنبه 21 آذر 1394 ساعت 22:38 http://bayern.blogsky.com

بیخود

ارشیا یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 00:30

اقاى محمد مشهد متاسفانه رفتنه شواینى هم دحد حرف بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد