وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - اینگولشتات؛ آمار و حقایق

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلیانس آرنا و اسپورت پارک تنها 70 کیلومتر با هم فاصله دارند ولی با این حال دیدار فردا، دومین مصاف بین بایرن و اینگولشتات می باشد. 

  

 
*تنها بازی قبلی بین دو تیم

بازی قبلی این دو تیم به اکتبر 2011 و راند دوم جام حذفی باز می گردد که مونیخی ها با 6 گل حریفشان را در آلیانس آرنا شکست دادند. مولر، پترسن 2 بار، اوسامی و آلابا به همراه یک گل به خودی، زننده ی گل های بایرن بودند.

 

*قویترین بایرن تاریخ

بایرن در هشت دیدار خانکی اش در این فصل را برده که آماری جدید است. بایرن در این بازی ها30 گل زده و 3 گل خورده است. در مجموع بایرن 13 دیدار اخیر خانگی اش را برده است و در هر بازی حداقل 2 گل زده است. میانگین گل های زده ی بایرن در این دیدار ها3.8 گل در هر دیدار است.

 

*نبرد دارندگان بهترین خط دفاع

این دو تیم دارندگان بهترین خط دفاع لیگ هستند. بایرن8 گل خورده است و اینگولشتات 15 گل.

 

*اختلاف فاحش در خط حمله

در خط حمله تفاوت بین این دو تیم زیاد است. بایرن با 43 گل زده بهترین خط حمله را دارد و اینگولشتات با 11 گل ضعیفترین. لواندوفسکی و مولر از تیم بایرن با زدن 14 و 13 گل از تیم اینگولشتات بیشتر گل زنی کزده اند.

  

*بازدهی بالای اینگولشتات

رقیب بایرن 12 امتیاز از 8 دیدار خارج خانه اش کسب کرده است که این تیم را در رده ی چهارم لیگ از این حیث قرار می دهد. جالبست که این تعداد امتیاز تنها با زدن 5 گل بدست آمده. یعنی هر گل زده ی خارج خانه ی اینگولشتات 2.4 امتیاز برای این تیم در برداشته است!

 

*نبرد مربیان

اگرچه گواردیولا و Hasenhüttl تا کنون به عنوان مربی با هم مصاف نداشته اند ولی یکبار در لباس بازیکن با هم دیدار داشته اند. آن دیدار به اکتبر 1993 باز می کردد که بارسلونا با سه گل استریا وین اتریش را شکست داد.

 

*بایرنی های اینگولشتات

سرمربی اینگولشتات سابقه ی حضور در بایرن را دارد. Hasenhüttl طی سال های 2002تا2004 برای بایرن 15 گل به ثمر رساند. هرمان گرلند مربی وی در آن زمان بود و لام هم هم تیمی اش. دستیار مربی تیم اینگولشتات، میشائیل هنکه در دو دوره،1998_2004 و 2007_8 بعنوان کمک مربی هیتسفیلد در بایرن حضور داشت. مدبر ورزشی اینگولشتات توماس لینکه هم طی سال های 1998_2005 در بایرن حضور داشت و زننده ی پنالتی منجر به قهرمانی بایرن در بازی برابر والنسیا بود. توماس مولر و بادشتوبر به عنوان هم تیمی و گرلند هم به عنوان مربی در کنار لینکه بودند.

 

*داوران

مایکل وینر برای نخستین بار در این فصل قضاوت بایرن را برعهده دارد. آخرین قضاوت این داور 46 ساله به برد 8_0 هامبورگ در فوریه 2014 باز می گردد.Norbert Grudzinksi و  Holger Henschel کمک داوران بازی فردا هستند و Sven Jablonski هم داور چهارم است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ریبرو شنبه 21 آذر 1394 ساعت 11:43

ریبری و روبن و کاستا و بن عطیه خوب موقع مصدوم شدن چون تعطیلات رمستونی تو راهه بعد تعطیلات دیگه اماده میشن
خیلی دلم میخواد کاستا رو کنار ریبری ببینم
یعنی اینجوری میخوام که روبن جلوی کومان باشه
و ریبری جلوی کاستا
اوووووف

رضا المانی شنبه 21 آذر 1394 ساعت 13:56

ای خدا یعنی میشه یک چهارم همه ی بازیکنا اماده باشن بخوریم به شانسلونا یه هفتایی دیگه شاهد باشیم بخدااااااااا بارسلونا با خاک مساوی میشه البته اگه یار نفوذی شون یعنی کچل خان ( گواردیولا ) اجازه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد