وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فوگل: بایرن بدنبال تقلید از بارسلونا نیست

vogel.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم زیر 23 ساله های بایرن تاکید کرد که باشگاه قصد تقلید از بارسلونا را ندارد. 

 

یکی از ایراداتی که به پپ گواردیولا وارد می شود مربوط به این موضوع است که وی قصد دارد تا نسخه ی دیگری از بارسلونا را در تیم بایرن پیاده کند.اکثر کارشناسان آلمان معتقدند که این کار در فرهنگ فوتبال بایرن نمی گنجد .

اما هایکو فوگل سرمربی تیم دوم بایرن با رد این سخنان گفت:«ما نمی خواهیم تا به یک شکل بازی محدود باشیم. ما قصد داریم تا استعدادهایمان را بهترین راه های ممکن گسترش دهیم.سیستم وابسته به بازیکنان است.اگر من دو مهاجم داشته باشم،برای استفاده از هر دوی ان ها از سیستم 442 یا 352استفاده می کنم.فلسفه ی بازی ما واضح است. ما باید بدون انحراف بر روی این فلسفه متمرکز شویم.سبک بازی غالب با مالکیت توپ بالا دقیقا چیزیست که ما می خواهیم با ان اشنا شویم.از ان گذشته این سبک بهترین و موثرترین و بصرفه ترین راه برای پیروزی می باشد.»

فوگل معتقد است شعار باشگاه،میا سن میا(ما ما هستیم)، سبب القای ذهنیت پیروزی و سخت کار کردن در بازیکنان می شود:«نمی دانم که این ذهنیت پیروزی چیزی منحصر به فرد است یا که نه.اگر نگوییم همه،بیشتر مردم خواهان پیروز شدن هستند.ذهنیت پیروزی بخشی از شعار میا سن میا است.ما با یک سیستم،سنت،همدلی و انسجام،وفاداری و پایبندی مشترک اشنا هستیم.تمرکز ذهنی ما بر روی این واژه ها می باشد.»

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد