وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمله تونی کروس به کلینزمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک آلمانی رئال که زمانی در تیم ملی شاگرد کلینزمن بود، به انتقاد از این مربی پرداخت.   

 
تونی کروس که در دوران مربیگری یورگن کلینزمن در بایرن و در تیم ملی آلمان، تجربه همکاری با او را داشته است، به شدت از این مربی انتقاد کرد.
او در مصاحبه با "دی سایت" گفت:" موقعی که او در بایرن کار می‌کرد من شخصا دلم برای بازی‌های خلاقانه، ارتباطات مناسب و موفقیت تنگ شده بود."
این بازیکن 25ساله که در حال حاضر پیراهن کهکشانی‌های مادرید را بر تن می‌کند، در مقابل به تمجید از یوپ هاینکس، یواخیم لوو و پپ گواردیولا پرداخت و افزود:" چه به لحاظ خلاقیت در بازی، پلان، شناخت حریفان و پیدا کردن راه حل برای تیم خودی پپ بهترین مربی‌ای بود که من تا کنون داشته‌ام.
هاینکس هم تاثیر عمده‌ای در زندگی من گذاشت. خیلی‌ها دیدند که من استعداد فوتبال را دارم اما هاینکس اولین کسی بود که ریسک کرد و مرا به رغم یکی دو بازی بد بخشید و باز هم فرصت بازی در اختیارم قرار داد. و اما لوو، او در تیم ملی همان رویکردی را دارد که هاینکس در باشگاه داشت. من هر بار می‌دانستم که او چه حسابی روی من باز کرده و البته نه فقط به این دلیل قدرش را می‌دانم بلکه او یک مربی است که از فوتبال خیلی می‌داند."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 20 آذر 1394 ساعت 23:15

خوب تمرین کن که ستاره چهارم منتظرمونه، پسر ....

پیمان شنبه 21 آذر 1394 ساعت 08:33

با تمام احترام برای کلینزی ولی حرفای کروس رو تایید میکنم
و هیچ وقت هم به خاطر قضیه لمان و سلطان نخواهم بخشیدش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد