وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سبقت گرفتن گواردیولا از فرگوسن و مورینیو در ثبت 100 پیروزی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیناموزاگرب را از پیش رو بر داشت و به این ترتیب گواردیولا سریع تر از سر الکس فرگوسن و خوزه مورینیو به رکورد 100 پیروزی به عنوان مربی رسید. 

 

به گزارش dailymail، پپ گواردیولا هر روز بهتر می شود. او بار دیگر با بایرن مونیخ رکوردی تاریخی بر جای گذاشت. پیروزی بایرن مونیخ در بازی چهارشنبه مقابل دیناموزاگرب رکورد 100 پیروزی در 132 بازی را برای گواردیولا به ارمغان آورد که هفت بازی کمتر از همین تعداد برد در زمان حضورش در بارسلونا است.

از این حیث رکورد گواردیولا او را بالاتر از مربیان سرشناسی مثل سر الکس فرگوسن و خوزه مورینیو قرار می دهد و عزم وی برای رسیدن به هدفش که کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان برای باواریایی ها است را نشان می دهد.

خوزه مورینیو در اولین دوره حضورش در چلسی توانسته بود این تعداد پیروزی را در 142 بازی کسب کند.

درحالی که سرالکس فرگوسن این رکورد را با 209 پیروزی به دست آورده بود، چراکه او در ابتدای کارش چالش های زیادی در به اوج رساندن منچستر داشت. همچنین آرسن ونگر در سال های ابتدایی حضورش در آرسنال با 189 بازی به این تعداد پیروزی دست یافت.

بایرن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با قاطعیت و کسب 5 پیروزی از 6 بازی کار خود را به پایان رساند. این در شرایطی بود که آن ها تنها 3 گل دریافت کردند. 2 گل از این سه گل در بازی مقابل آرسنال در شکست 2 بر صفر آن ها بود. البته بایرنی ها با پیروزی 5 بر 1 این شکست را کاملاً جبران کردند. آمار 19 گل زده بایرنی ها نیز تنها توسط رئال مادرید و آن هم به لطف پیروزی 8 بر صفر بازی آخر مقابل مالمو حاصل شد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان شنبه 21 آذر 1394 ساعت 08:35

کی میشه شرت از سر تیم ما کم بشه پپ جان !؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد