وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود خلاصه و فول مچ دیدار دینامو زاگرب - بایرن مونیخ

دانلود در ادامه مطلب... 

 

دانلود خلاصه

دانلود نیمه اول

دانلود نیمه دوم

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 02:28 http://bayern.blogsky.com

miasanmia پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 09:47

ریبرو پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 09:56

روده خیلی خوبه

Gerd muller پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 11:14

اولریش هم خیلی خوب بود فقط گل نزدن مولر درد آور بود

nariman-B.MUN پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 11:53

بایرن مورد علاقه ی من در صورت اماده بودن همه ی بازیکن ها:
دروازبان: نویر
دفاع: لام. بواتنگ. بی عطیه. الابا
هافبک: گوتزه. روبن. کاستا. مولر. ریبری
مهاجم: لواندوسکی
تعویض های طلایی: کومان. ویدال. تیاگو
البته میدونم ترکیب اصلیم زیادی هجومیه و بد نیست بجای گوتزه یه هافبک دفاعی کلاسیک تو ترکیب باشه. ولی دو دلیل داره که گوتزه رو ترجیح دادم. اول واسه اینکه المانی هست و دوم واسه اینکه با همچین مهاجمایی توپ زیادی اصلا رو دروازه ما نمیاد.

ریبرو پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 17:15

ستاره برزیلی بایرن مونیخ به همراه برادرش دچار سانحه رانندگی شده است.
تصادف شدید ستاره برزیلی بایرن در حوالی شهر مونیخ
طرفداری-بر اساس گزارش Sport1  و tz ، داگلاس کوستا به همراه برادر 27 ساله خود استفانو که در حال رانندگی در منطقه Grünwald در نزدیکی مونیخ بودند دچار سانحه رانندگی شده اند.

بر اساس گزارش پلیس و این دو رسانه، برادر داگلاس کوستا در حال رانندگی با سرعت نسبتا زیاد از چراغ قرمز عبور کرده، و در پس آن به لاین تراموا وارد شده و باشدت به واگن یک تراموا برخورد کرده است. گفته می شود که هیچ کس نه در اتومبیل برادران کوستا، و نه در تراموا آسیب ندیده اند و تنها خسارتی بالغ بر 8000 یورو بر جای مانده است.

داگلاس کوستا که در دوران ریکاوری پس از مصدومیت به سر می برد، نتوانست تیم بایرن مونیخ را در جدال مقابل دینامو زاگرب همراهی کند.

ریبرو پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 17:22

حمایت لوو از شواین اشتایگر: او بازیکنی در کلاس جهانی است و به زمان نیاز دارد

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان از باستین شواین اشتایگر مقابل هجمه اخیر انتقادات علیه این بازیکن حمایت کرده است.

طرفداری-به گزارش Sport1 یواخیم لوو سرمربی مانشافت از کاپیتان این تیم در برابر انتقادات اخیری که از سوی رسانه ها انگلستان و هواداران منچستر یونایتد متوجه او شده است دفاع کرد. به عقیده لوو هواداران و مربی منچستر یونایتد باید از خود صبر نشان دهند و به شواین اشتایگر زمان بدهند.

یواخیم لوو در این خصوص به Bild گفته است:

در تیم ملی آلمان همگی می دانیم که شواین اشتایگر چه بازیکنیست و چه چیزی دارد. او مانند گذشته بازیکنی در کلاس جهانی است و ما بدون شک و شبهه او را به خاطر این ویژگی ها به عنوان کاپیتان تیم ملی آلمان انتخاب کرده ایم.

حتی به بازیکن باتجربه ای نیز مانند شواین اشتایگر می بایست زمان داد، تا خود را با لیگ جدید منطبق سازد. من مطمئن هستم که منچستر یونایتد در آینده از حضور او بهره زیادی خواهد برد و او تاثیر مثبت بیشتری را در تیم خواهد گذاشت.

پس از شکست شیاطین سرخ مقابل وولفسبورگ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از رسانه های انگلستان شواین اشتایگر و عملکرد ضعیف او را از دلایل اصلی این شکست قلمداد کردند. از طرفی لوئیز فن خال سرمربی منچستر یونایتد نیز در روزهای اخیر علنا از عملکرد کاپیتان مانشافت انتقاد کرد و گفت، که انتظار بازی بهتری را از او دارد و او با دوران حضورش در بایرن مونیخ قابل مقایسه نیست.

ریبرو پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 17:28

به قلم Johannes Kallenbach از وب سایت Eurosport

چرا انتقادات اخیر از شواینی عادلانه نیست؟

بعد از شکست منچستریونایتد مقابل وولفسبورگ و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا، مطبوعات انگلیسی، هواداران و برخی از بازیکنان سابق این تیم به شدت شواین اشتایگر را مورد سرزنش و انتقاد خود قرار داده و وی را عامل اصلی کسب چنین نتیجه ای دانسته اند.

طرفداری- بسیار کند، بسیار منفعل و بسیار بی پتانسیل در امر بازی سازی از جمله انتقاداتی است که مطبوعات انگلیسی از شواین اشتایگر بعد از باخت منچستریونایتد مقابل وولفسبورگ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از وی مطرح نموده اند، در حقیقت شواینی به کمبود مهارت ها و مشخصاتی در منچستر متهم شده که به واسطه آنها پیش از این در مونیخ به شهرت رسیده بوده است.

صحنه به ثمر رسیدن گل دوم وولفسبورگ که در آن یولیان دراکسلر با انجام حرکتی بدنی فوق العاده و سریع شواینی را از پیش رو برداشت، بیش از همه مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته و بسیاری معتقدند که همین گل نقش تعیین کننده ای در ایجاد شبی تلخ برای هواداران شیاطین سرخ داشته است. بی تردید شواینی در این صحنه عملکرد قابل قبولی از خود بروز نداده  و در برخی دیگر از صحنه های بازی نیز هافبک های تهاجمی گرگ ها با حرکات سرعتی خود موفق به از پیش رو برداشتن و کمرنگ کردن تاثیر کاپیتان مانشافت در ترکیب منچستریونایتد شده اند، اما شواین اشتایگر را به تنهایی مقصر چنین شکستی دانستن نه تنها جوانمردانه و عادلانه نیست بلکه به صورت واضحی اشتباه نیز می باشد.

باستین شواین اشتایگر در این دیدار در تلاش بود تا نظم و ترتیب و ریتم مورد نیاز را به تیم جوان و بی تجربه منچستریونایتد بازگرداند، تیمی که در فولکس واگن آره نا در فاز تهاجمی شتاب زده عمل می نمود و در بخش دفاعی نیز هرگز از ثبات لازم برخوردار نبود. در این دیدار عملکرد کلی تیم در فاز دفاعی پر انتقاد بود و در مجموع حرکت رو به عقب شاگردان لوئیز فن خال در رویارویی مقابل گرگ ها هرگز قابل قبول به نظر نمی رسید. برای نمونه در برخی صحنه ها رسیدن توپ به بازیکنی سرعتی و تکنیکی نظیر یولیان دراکسلر در بیست متری دروازه داوید دخیا را نمی توان به اشتباه فردی شواین اشتایگر نسبت داد، بلکه این موضوع را بیشتر باید به اشتباه درجای گیری و عدم بازی رو به عقب مناسب شاگردان لوئیز فن خال در هنگام ضد حملات حریف نسبت داد.

بی تردید شواین اشتایگر در بازی مقابل وولفسبورگ شب خوبی را سپری نکرده و به خصوص در برخی صحنه ها کمبودهایی از وی مشاهده شده که می توان این کمبودها را بیشتر به شرایط سنی و میزان آمادگی وی مربوط دانست. این موضوع برای سران شیاطین سرخ  وحتی لوئیز فن خال در تابستان گذشته و هنگام جذب شواینی نیز محرز بوده و آنها می بایست در آن زمان در این زمینه فکر و چاره اندیشی می نمودند. در واقع مشکل اصلی منچستریونایتد تنها به دور از فرم بودن شواین اشتایگر مربوط نمی گردد و این مسئله را بیشتر باید در کادر نامتقارن این تیم که برای شکل گیری آن حدود دویست میلیون یورو هزینه شده جستجو نمود، کادری که عملکردی متوسط از خود نشان داده و بی تردید شواین اشتایگر نیز حتی در شرایط ایده آل خود نمی تواند کمکی برای بهبود وضعیت آن داشته باشد.

با این وجود شواینی باید این پرسش را از خود مطرح کند که آیا چالش حضور در منچستریونایتد هنوز تصمیم درستی برای وی محسوب می گردد، با توجه به اینکه وی در شرایطی نیست که بتواند از تیمی متوسط، تیمی مدعی کسب عنوان قهرمانی بسازد. این موضوع البته در تابستان گذشته نیز به طور کامل مشخص بود و شواینی می توانست قبل از ترک مونیخ بیشتر به جنبه های مختلف آن فکر کند. شواین اشتایگر بی شک به عنوان رهبر و رئیس همچنان مهره ای بی جانشین و غیر قابل جایگزین به نظر می رسد، اما وی برای اثبات ونشان دادن توانایی های خود در این زمینه نیاز به هم تیمی هایی تاثیر گذار و قابل اعتماد در اطراف خود دارد.

منچستریونایتد در حال حاضر از فقدان چنین بازیکنانی برخوردار است و بهتر بود لوئیز فن خال بعد از حذف تحقیرکننده تیم خود از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به جای انتقاد از شواین اشتایگر به این واقعیت تلخ اعتراف می نمود، چون باستین شواین اشتایگر فاتح جام جهانی و اسطوره فوتبال آلمان بیش از این به چنین اظهاراتی نیاز ندارد.

Gerd muller جمعه 20 آذر 1394 ساعت 01:02

چرا انقد دیر آپدیت میکنید؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد