وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بهتر است فن خال شواین اشتایگر را راحت بگذارد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه نسبت به انتقادات وارد آمده به بازیکن سابق بایرن مونیخ عکس العمل نشان داد. 

 

اخیرا لوییز فن خال در مصاحبه های خود به طور علنی از عملکرد شواین اشتایگر انتقاد کرده است. به گزارش tz این موضوع با واکنش کارل هاینتس رومنیگه ، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ همراه بوده است. رومنیگه در برابر این انتقادات از بازیکن محبوب سابق باشگاه خود دفاع و فن خال را به خاطر این انتقاد سرزنش کرد:

“من از این کار لوییز فن خال نا امید شدم. او می بایست باستین را راحت بگذارد. فن خال علاقه زیادی داشت تا تحت هر شرایطی او را در تیم خود داشته باشد.
 

“باستین به زمان احتیاج دارد. نمی توان از همین حالا در مورد عملکرد او قضاوت کرد. او تا کنون عملکرد بدی را از خود در یونایتد به نمایش نگذاشته است، هر چند لوییز فن خال نیز به مهربانی شهرت ندارد!
 

پس از تساوی بدون گل شیاطین سرخ مقابل وستهام، فن خال از عملکرد شواین اشتایگر ابراز نارضایتی کرد و گفت، که انتظار بازی بهتری را از او دارد و او با شواین اشتایگر بایرن مونیخ فاصله زیادی دارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید بایرنی چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 07:50

حقشه آخه بعد از این همه سال منچستر رفتی که اینجوری تحقیرت کنن والا تو بایرن سکو مینشستی سگش شرف داشت به بازیه فیکس تو منچستر

علی رسولی پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 14:29

مشکل از شواینی نیست . اون بازیکن پخته ای هستش . بازیکنای اطرافش جوان و خام هستند حتی اون وین رونی هم با اینکه بازیکن باتجربه ای هستش شعور و سطح فوتبالش در حد همون انگلیسیهای ... هستش . اگه دقت کنید حتی کارگردان تلویزیونی بازیهای منچستر بیشتر از هر کسی روی شواینی زوم می کنه . آخه فن خال اصلا تو حدی نیست که بخواد از یاستین ایراد بگیره . حضور این بازیکن تو منچستر کافی که بقیه سگ دو بزنند تا تیم برنده بشه. تیم باید شخصیت داشته باشه زوری که نمیشه . شخصیت تیمی هم در دراز مدت با کار روحی روانی ، دوستی نزدیک با بازیکنان و تمرینات تاکتیکی و قدرتی بدست میاد . فکر نکنم فن خال کسی باشده که بتونه با همه رابطه برقرار کنه . این موضوع همیشه بعد از ترک تیمهاش کاملا مشخصه چون خیلی از بازیکنان بعد رفتنش خیلی ازش خوب تعریف نمیکنن . آدمی که شلوارشو تو رخت کن بایرن کشیده پایین باید بره جای دیگه نه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد