وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وکیل لواندوفسکی در برنابئو؛ آیا لوا ستاره بعدی کهکشانی ها خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، این روزها شایعات پیرامون انتقال رابرت لواندوفسکی به رئال مادرید بیش از پیش شده است. 

 

به گزارش AS، پرونده پیوستن رابرت لواندوفسکی به رئال مادرید یک پرونده چندساله است که خبرنگار این نشریه به صورت مفصل به این موضوع و زوایای مختلف این قضیه نگاه کرده است.

رابرت لواندوفسکی تا به امروز دوبار فرصت داشته است که به رئال مادرید بپیوندد. اولین ارتباط مادریدی ها با او در تابستان سال 2013 بود زمانی که دورتموند تصمیم داشت او را به هر باشگاهی به غیر از بایرن مونیخ بفروشد. اما این مهاجم لهستانی در حالی که هنوز یک فصل با دورتموند قرارداد داشت، با بایرن به توافق رسید و در تابستان 2014 به صورت رایگان راهی این تیم شد. رئال در تابستان همان سال نیز دوباره برای لواندوفسکی تلاش کرد و دستمزد بیشتری نسبت به بایرن به او پیشنهاد کرد اما وی با بایرن به توافق رسیده بود. با وجود اینکه شایعه انتقال این بازیکن به رئال مادرید شنیده می شود، خود بازیکن از اینکه در روزنامه های کشورش به رئال ابراز علاقه کند، هراسی ندارد.

اخیرا لوی در خصوص رقابت با مسی و رونالدو گفته بود که این دو بازیکن از سیاره ای دیگر آمده اند. همچنین رئیس باشگاه بایرن به یکی از خبرنگاران لهستانی گفته است: "فلورنتینو دوست من است و می داند که ما لواندوفسکی را به رئال مادرید نمی فروشیم. ما بانک نیستیم، می خواهیم یک تیم قدرتمند برای پیروزی داشته باشیم و رابرت برای ما حیاتی است." با این حال اگر رئال مادرید برای این انتقال به بایرن فشار وارد کند، لواندوفسکی به باشگاه تقاضای جدائی می دهد و حامی او وکیلش خواهد بود که معتقد است رابرت لواندوفسکی باید ستاره جدید کهکشانی ها باشد.

از سوی دیگر سزار کوچارسکی، وکیل رابرت لواندوفسکی در دیدار مقابل ختافه از جایگاه ویژه بازی رئال مادرید را تماشا کرد، جایگاهی که فقط با دعوت باشگاه می توانست به آن دسترسی داشته باشد. در کنار او برخی از دوستان و اقوامش و همچنین سفیر لهستان در اسپانیا نیز حضور داشتند. در حقیقت کوچارسکی در نزدیکی خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز، که دو سال پیش با او آشنا شده بود، بازی را تماشا کرد. وکیل لواندوفسکی در حال انجام یک برنامه ریزی دقیق برای انتقال مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به برنابئو است. پرز با او رابطه بسیار خوبی دارد و حتی گفته می شود در زمینه تجارت با یکدیگر همکاری می کنند.

البته اوضاع برای لوس بلانکوس چندان هم ساده نیست. بایرن می خواهد قرارداد لواندوفسکی که در سال 2019 به اتمام می رسد را تمدید کند و آن ها قصد دارند بیشترین دستمزد تیم را به مهاجم لهستانیشان بدهند، اما با این حال پیشنهاد اولیه آنها از سوی لواندوفسکی رد شد. با این حال طبق گفته منابع رئال آرام آرام این موضوع را پیش می برد و بایرن را راضی می کند. اگر این انتقال رخ دهد دستمزد این مهاجم در رئال مادرید سالیانه 12 میلیون یورو خواهد بود و پس از رونالدو تبدیل به دومین بازیکن تیم از نظر دستمزد می شود.

از سوی دیگر در سن 27 سالگی حضور در رئال مادرید می تواند برای وی جالب باشد. پیوستن به رئال شانس وی برای کسب جوایز فردی را هم بیشتر می کند. لواندوفسکی با حضور در رئال می تواند مثل نیمار در لیست سه بازیکن برتر سال قرار بگیرد و حتی شانسش را برای کسب توپ طلا امتحان کند .

البته اخیرا هم خبرهایی در مورد احتمال محرومیت رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات شنیده می شود که همین موضوع ممکن است سرعت پیگیری و میزان جدیت رئالی ها را برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی بیشتر کند.

GUILLEM BALAGUÉ / AS

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
Bayern<3 دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 14:59

میره

Gerd muller دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 15:38

اگه بره قدر نشناسیش زو نشون میده

سجاد دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 16:42

نره خیلی بهتره درحال حاضرم بی شک با سوارز بهترین نوک های دنیان
ولی اگرم رفت بنظرم نباس همه ناراحت باشن درد ماوینگر بود کع سریع حلش کردن باکاستا و کومان
اگرم بره فک نکنم تیم بیکاربشینه مطمینا برنامه هایی داره برای جذب ی مهاجم درسطحش چون بایرن الان شرایطش جوریه فقط سه گانه فشار انتقادات رو پپ ورمیداره
خداکنه نره بازم میگم خداکنه نره اگرم رفت بهترین گزینه جانشینیش اگویرو یا هری کین

رضا المانی دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 18:55

اگه بره اول از همه خودش ضرر میکنه

ریبرو دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 19:00

هیچ جا بهتر از بایرن نیست
الان کروس رو نگاه کنید از وقتی رفته ریال ریده
در مورد شواین اشتایگر هم که هیچ نظر ندم بهتره
کلا نیمه دوم تازه اونم اخراش میاد تو زمین به هیچ جایی هم نمیرسه
شک نکنید لوا بره ریال فوتبالش نابود میشه

kara دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 19:21

هیچ کس از بایرن بزرگتر نیست شواینی،کروس،پپ و...هر بازیکنی از خداش بود و جونشن رو واسه بایرن میده بمونه هرکس هم عقلشو از دست داد میتونه بره...
شواینی و کروس رفتن نه تنها خط میانیمون افت نکرد بهترم شد فقط حیف 2 بازیکن المانی رفتن و غریبه اومد....
لوا هم خیلی ممنون بایرن شد میتونه بمونه اگه هم رفت به درک نمک نشناس بوده مدیران بایرن چون المانی هستن جای نارحتی نیست

پارسا مونیخ دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 19:24

چرا تو ترکیب احتمالی اولریش تو دروازه هست
نکنه نویر مصدوم شده

آرمان بایرنی دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 19:46 http://http://bayern.blogsky.com/

دوستان رئالی این اتفاق هیچ وقت نمیفته اگه می خواست بیفته بعد از اینکه از دورتموند جدا شود می رفت رئال نه بایرن مونیخ ، پس اینا همش شایعه است . تازه بایرن می خواد باهاش تمدید کنه تا سال 2021 بعدش هم تا سال 2019 قرارداد داره ، حالا خودش تکذیب میکنه یا پپ یا رومنیگ

ریبرو دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 20:20

بچه ها مگه مصدومیت روبن و کاستا جدیه؟؟

Barman دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 20:44

مگه روبن و کأستاذ مصدومند. وأی بدبخت شدیم اولریش چرا

پوریا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 21:42

بره مثل کروس کند میزنه به خودش. اخه ریالم شد تیم ر ی د م توش

دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 22:17

هر کی رفته ریال به شدت افت کرده مثل کروس یا اوزیل حتی دی ماریا.کروس 2014 اصلا نمیشه با الانش مقایسه کرد و این به ضرر مانشافت هستش اما خوش حالم که اوزیل تو ارسنال داره به فرم خوبش میرسه.اینم بره نه تنها از چشم ها میفته بلکه افت میکنه.هر کی به بایرن یا حتی تیم های بوندسلیگا پشت کرده تو سرازیری افتاده.فوتبال ناب و بی ادعا ها رو میشه در لیگ بازیکنساز جهان که به فکر تیم ملی هستش و با تبلیغات کاری نداره یعنی بوندسلیگا تماشا کرد.امیدوارم فردا شب عنچستر با گرگ ها ما ببازه تا اینقدر جزیره نکنن.امیدوارم تمام تیم های المانی موفق باشن.

Dr.sina دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 22:54

متاسفانه واقع بین باید باشیم، نبود حریف برای بایرن در بوندسلیگا و نبود رقابت و جذابیت در بوندسلیگا واقعا به ضرر بایرن شده .... لوا واقعا بی نظیره ولی باید بهش حق داد حق داره توی لیگی که جذابیت و رقابت و بازیکنای معروفی داره بازی کنه و حق داره چالش دیگه ای رو تجربه کنه ، بایرن بزرگه ولی لیگمون اصلا جای بازیکنای بزرگ نیست !! اگر فکری نشه نه تنها لوا بلکه خیلی از بهترین هامون هم به زودی میرن همون طور که کروس و شواینی رفتن

عاشق بایرن مونیخ دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 23:50

کاش نره ای خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد