وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشمیت: ممکن‌ است‌ دورتموند قهرمان بوندسلیگا شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی لورکوزن معتقد است نباید قهرمانی بوندسلیگا را بطور حتم از آن بایرن دانست، چرا که دورتموند هم شانس دارد.   

 
بایرن مونیخ بعد از پانزده هفته از گذشت فصل جاری بوندسلیگا بالاخره طعم شکست را چشید و ا نتیجه 3 بر 1 مغلوب بروسیا مونشن‌گلادباخ شد. این نتیجه و متعاقب آن برد دورتموند مقابل ولفسبورگ موجب شد اختلاف امتیاز دو مدعی باسابقه قهرمانی در فوتبال آلمان به عدد پنج برسد.
در همین رابطه امروز راجر اشمیت ،سرمربی بایر لورکوزن، به شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" گفت:" اگر دورتموند شانس داشته باشد که در ادامه فصل بتواند با بهترین وضعیتش در میدان ظاهر شود، در این صورت من نمی‌گویم قهرمانی حتما از آن بایرن مونیخ خواهد بود."
با این وجود تردیدی نیست که بایرنی‌ها مدعی اول قهرمانی‌اند. اشمیت با اشاره به اینکه رمز یکه‌تازی بایرن در پرشمار بودن بازیکنان آنهاست، افزود:" خط حمله دو تیم قابل مقایسه هستند اما وقتی نگاهی به بضاعت بایرن می‌اندازیم، می‌بینیم که آنها انگار دو تا خط حمله دارند. برای همین آنها از امکانات متفاوتی برخوردارند. اما شکست در گلادباخ نشانه خوبی بود که به تیمی که ابرقدرت به نظر می‌رسید ثابت کرد آنها هم روزهای بد خواهند داشت."
این مربی در نهایت در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی که در مورد پیوستن هافبک نیمکت‌نشین و ناراضی بایرن به بایر لورکوزن مطرح می‌شود، اذعان کرد:" سباستین روده بازیکن فوق‌العاده‌ای است که بدون شک به درد تیم ما خیلی می‌خورد اما ترانسفر او محقق‌شدنی نیست زیرا بایرن از نظر مالی در مضیقه نیست که نیاز باشد بازیکنی را در لیست فروش قرار دهد و شواهد و قرائن حاکی از آن است که آنها چنین قصدی ندارند."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
arash دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 10:29

خیلی خیلی دوست دارم اسمیت یه روز سرمربی بایرن بشه امسال اگه بدشانسی نیاورده بود خیلی بهتر نتیجه میگرفت ، عاشق سبک بازی تیمشم خیلی جسور و بدون ترس حمله میکنن همیشه هم هجومی بازی میکنن با اون تیم سال پیش بد شانسی اورد که از اتلتیکو باخت حالا ببینید تو بایرن باشه چیکار میکنه

aaa دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 12:17

آناناس

جلال(نءو نازی) دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 13:54

اگه دورتموند قهرمان بشه کلکسیون افتخارات پپ کامل میشه...فصل اول 2 جام،فصل دوم یک جام و فصل سوم بی جام...!بعد طرفداراش میگن سال اول تیمو نمیشناخت سال دوم مصدومیت بازیکنان و فصل سوم نداشتن آرش برهانی...سال به سال داره بددتر میشه که....؟

دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 22:19

البته برا ما مهم سی ال هستش ما حتی جای سه گانه سی ال بگیریم کافیه برامون.ولی خودمونیم این دورتموند با این که رقیبمون ولی تیم دوست داشتنی هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد