وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعه انتقال هافبک بایرن به لورکوزن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر برنامه‌های سباستین روده ترانسفر این بازیکن در وقفه زمستانی لیگ را بعید دانست.    
برانکو پنیک ،مدیر برنامه‌های سباستین روده، در گفتگو با شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" با رد شایعات اخیر مبنی بر ترانسفر موکلش در نقل و انتقالات زمستان پیش رو گفت:" بعید است که سباستین در ماه ژانویه بایرن را ترک کند."
گفتنی است اخیرا و با توجه به اینکه این هافبک 25 ساله پشت ترافیک سنگین خط میانی بایرن مونیخ فرصتی برای جلوتر آمدن پیدا نمی‌کند، شایعات بسیاری درمورد احتمال جدایی او مطرح می‌شد.
حتی امروز "کلن اکسپرس" از قطعی بودن پیوستن این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی به بایر لورکوزن خبر داد و نوشت برای این ترانسفر روی مبلغ 8 تا 10 میلیون یورو مذاکره شده است. هیئت مدیره باشگاه لورکوزن با توجه به مصدومیت چارلز آرانگوییز و لارس بندر و همچنین به علت نارضایتی‌شان از عملکرد ضعیف کریستوف کرامر، علاقه زیادی به جذب سباستین روده دارند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Shayan sv شنبه 14 آذر 1394 ساعت 19:21

کلا پپ با آلمانی ها زیاد خوب نیست و کمتر بهشون فرصت بازی میده این چند سال که بود چند تا بازیکن آلمانی از تیم رفتن اونایم که اومدن اصلا بهشون بازی نمیده باور کنید من ضد پپ نیستم من چون تیم ملی المانم واسم مهمه میگم اصلا به فکر آینده آلمانی ها تو بایرن نیست بعد مولر و گوتزه کی داریم فردا هویت بایرن بشه تازه گوتزه هم دورتموندی بود چه دلیلی داره انقدر کم به روده و کمیچ بازی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد