وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت مصدومین بایرن مونیخ: عدم آمادگی کاستا؛ وضعیت نا مشخص روبن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کاستا آمادگی لازم برای حضور مقابل بروسیا مونشن گلادباخ را ندارد. حضور روبن نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. 

 

به گزارش بخش آلمانی Yahoo Sport بایرن مونیخ برای بازی روز شنبه در بروسیا پارک، تعدادی از بازیکنان خود را از جمله داگلاس کاستا و داوید آلابا در اختیار نخوهد داشت.

داگلاس کاستا در مصاحبه ای با Bild گفته است، که هنوز به آمادگی کافی نرسیده و تیمش را در سفر به مونشن گلادباخ همراهی نخواد کرد. این بازیکن در دور پنجم لیگ قهرمانان اروپا مقابل المپیاکوس با مشکل عضلانی مواجه شد، و بازی مقابل هرتابرلین را نیز از دست داد. داوید آلابا نیز که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در دقایق پایانی بازی مقابل شالکه تعویض شد، نمی تواند در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشته باشد.

از طرفی وضعیت آرین روبن نیز همچنان نا مشخص است. روبن نتوانسته تمرینات تیمی اخیر بایرن مونیخ را به طور کامل انجام دهد. حضور آرین روبن مقابل بروسیا مونشن گلادباخ هنوز دقیق مشخص نیست و باید منتظر تصمیم پپ گواردیولا بود. این بازیکن با آسیب دیدگی ای مشابه با کاستا دست و پنجه نرم می کند.

فرانک ریبری که به مدت 9 ماه با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، به تازگی تمرین با سایر بازیکنان بایرن مونیخ را از سر گرفته است، اما هنوز به آمادگی کافی برای قرار گرفتن در 18 نفر اصلی گواردیولا نرسید است.

دیگر مصدوم بایرن مونیخ، تیاگو آلکانتارا نیز اخیرا از تلاش خود برای بازگشت به تمرینات گروهی بایرن مونیخ در این هفته خبر داده است، و به بازگشت به میادین پیش از پایان سال جاری امیدوار نشان می دهد.

ماریو گوتسه نیز که در جریان بازی های مقدماتی یورو 2016 دچار پارگی عضله شد، در حال طی کردن مراحل اولیه ریکاوری و آماده سازی خود می باشد. گوتسه از احتمال حضور در تمرینات آمادگی در بین دو نیم فصل، و حضور در بازی های ابتدایی نیم فصل دوم خبر داده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mokri جمعه 13 آذر 1394 ساعت 20:22

الکی الکی دوباره داره مصدومیت ها زیاد میشه ها
خدا کنه چیزی نباشه...

میلاد شنبه 14 آذر 1394 ساعت 02:12

هیچ کدوم رو نباید بازی بده. باید ازشون مراقبت کنه تا نیم فصل دوم که تازه کارمون شروع میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد