وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سالی حمیدزیچ مجسمه بازیکنان بایرن مونیخ را ساخته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حسن سالی حمیدزیچ از روشی جالب برای نشان دادن علاقه خود به باشگاه سابقش استفاده کرده است. 

 

به گزارش Gazzettaworld حسن سالی حمیدزیچ که مدتیست کفش های خود را آویخته است، از روشی جالب برای ابراز علاقه و نشان دادن حس همبستگی خود با دنیای فوتبال استفاده می کند.

حسن سالی حمیدزیچ در اقدامی جالب و هنرمندانه به ساختن مجسمه های کوچکی از ستارگان دنیای فوتبال می پردازد. او به همراه گروهی از دوستان خود به ساختن مجسمه کوچک بازیکنان مشهور با استفاده از پرینتر سه بعدی مشغول است و علاقه‌مندان بسیاری را نیز به سوی خود جذب کرده است.

در جالب ترین بخش این کار سالی حمیدزیچ، او علاقه  و همبستگی همیشگی خود را به باشگاه سابق خود بایرن مونیخ با ساختن مجسمه بازیکنانی از این تیم از جمله مانوئل نویر و داوید آلابا نشان داده است. این حرکت او بسیار مورد استقبال واقع شد، به طوری که باشگاه بایرن مونیخ نیز به طور رسمی با همکاری با او این مجسمه ها را با نام های "Mega-Neuer" و "Mini-Alaba" به هواداران خود می فروشد.

با توجه به موفقیت آمیز بودن این اقدام جالب سالی حمیدزیچ، او به همراه همکاران خود قصد دارد به غیر از ستارگان بایرن مونیخ، مجسمه ستارگان باشگاه های مطرح اروپایی دیگر را، از جمله یوونتوس که خود زمانی در آن حضور داشته نیز تهیه کرده و به فروش برساند.

هافبک بوسنیایی سابق بایرن مونیخ که دورانی درخشان را در این تیم سپری کرده بود، در سال 2012 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Gerd muller پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 20:36

خخخخخ ىادش بخیر چه بازىکنى بود ىادمه قبل بازى با رىال از روبرتوکارلوس در مورد سالى پرسیده بودن گفت همچین بازىکنىو نمیشناسم ولى خوشم اومد همون اول بازى رىد بهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد