وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر فاش کرد: انتقال کومان به آرسنال تقریبا نهایی شده بود!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آرسنال در آستانه به خدمت گرفتن کینگزلی کومان در سال قبل بود، اما این بازیکن یوونتوس را ترجیح داد.  

 

به گزارش Mirror آرسن ونگر سرمربی آرسنال فاش کرده است، که این باشگاه در تابستان سال گذشته در آستانه به خدمت گرفتن کینگزلی کومان بوده است، و این انتقال از پاریس سن ژرمن تقریبا نهایی شده بود. اما خود این وینگر 19 ساله یوونتوس را ترجیح داد.  ونگر در این خصوص به بین اسپورت گفت:

“بله ما واقعا خوهان این انتقال بودیم و می خواستیم کومان را به خدمت بگیریم. این انتقال تقریبا نهایی شده بود، اما در نهایت خود بازیکن منصرف شد. او ترجیح داد به یوونتوس برود.
 

کینگزلی کومان 19 ساله که سابقه حضور در تیم ملی فرانسه را نیز دارد، در تابستان امسال به مدت دو سال به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوسته است. در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و بایرن مونیخ می تواند با پرداخت 20 میلیون یورو به یوونتوس، این وینگر با استعداد را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. کومان تا مقطع کنونی فصل فوق العاده ظاهر شده و 4 گل و 7 پاس گل را نیز در تمام رقابتهای برای بایرن مونیخ به ثبت رسانده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Shayan sv چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 20:20

ای کاش پپ یه کم بیشتر به استعداد ها و پدیده های آلمانی توجه کنه یه زمانی تو بوندسلیگا یه جون آلمانی پدیده میشد بایرن میخریدش اما این چند سال پپ زیاد توجهی به جونای آلمانی نمیکنه و این برای تیم ملی هم لطمه بزرگیه چون تو بایرن میتونن تو لیگ اروپا با رقیب های قوی بازی کنن وشانس ستاره شدن داشته باشن امید وارم مدیران بایرن یه کم به آلمانی ها بیشتر اعتماد کنن چون نسل مولر و لام دارن تموم میشن باید به هویت تیم هم فکر کرد هویت یه تیم به بازیکنای بومی و وفادارشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد