وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسکولز: بارسا می تواند از پس بایرن بربیاید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عضو سابق شیاطین سرخ بایرن مونیخ و بارسلونا را بهترین تیم های این فصل اروپا می داند.  

صدرنشینان بوندسلیگا و لالیگا این روزها در اروپا یکه تازی می کنند و پل اسکولز که سابقه ی دو دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد،تیم اسپانیایی را قدرتمندتر از رقیب المانی اش می داند:«ما در مورد بایرن،نزدیکترین تیم به بارسا،و بارسلونا که بایرن را فصل قبل نابود کرد صحبت می کنیم.انها بهترین تیم های اروپا هستند.بایرن تغییراتی برای نزدیک شدن به بارسا داشته است؟ان ها کاستا را خریده اند که بازیکن خوبی بنظر می رسد.فکر نکنم که روبن و ریبری در دیدار فصل قبل حضور داشتند ولی اکنون روبن بازگشته است.اگر ان ها با هم مصاف دهند،دیدار جالبی خواهد شد.اما شانس بارسا بیشتر است.این دوتیم فرسنگ ها جلوتر از باقی تیم ها هستند.رئال مادرید اگر روی فرم باشد ممکن است رقیبی برای انها باشد،ولی تیم های دیگر هرگز.»

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
علی جمعه 6 آذر 1394 ساعت 21:35

سلام
غیبت مشکوک گواردیولا در نشست خبری بایرن

پپ گواردیولا با تایید باشگاه بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با هرتابرلین شرکت نخواهد کرد.
[غیبت مشکوک گواردیولا در نشست خبری بایرن]

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز، شایعات و اخبار فراوانی در رسانه های مختلف، در مورد امضای قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی منتشر شده و حتی موندو دپورتیوو از قطعی بودن این خبر نوشته است.

گواردیولا که ژوئن 2016 قراردادش با بایرن به اتمام می رسد، هنوز راضی به تمدید آن نشده و با توجه به اخبار منتشره، او را باید مربی سیتی در فصل آینده قلمداد کنیم.

باشگاه بایرن، ساعتی پیش اعلام کرد که گواردیولا به دلیل در پیش داشتن یک ملاقات خصوصی، قادر به حضور در نشست خبری بازی با هرتا برلین نیست. کارشناسان از این غیبت گواردیولا ، به عنوان راهی برای دوری جستن از پاسخ دادن به سوالات مربوط به پیوستنش به سیتی تعبیر کرده اند. بجای گواردیولا، ژروم بواتنگ در نشست شرکت خواهد کرد.
# شواینی خدای فوتبال شواینی خوده بایرن مونیخه #

علی جمعه 6 آذر 1394 ساعت 22:21

سلام
ایییییییییول رفت.خدافظ پپ و طرفداراش خداااااااافظظ ، خدافظ پپ طرفداراش خدا فظظظظ ......

جلال(نءو نازی) جمعه 6 آذر 1394 ساعت 22:59

مهم اینه که باشگاه بایرن در مسیر درستی قرار گرفته و با رفتن پپ ضعیفتر نخواهد شد که هیچ ،با آمدن امثال کارلتو و تغییر تاکتیک احتمالا قویتر و بی رحم تر خواهد شد...در بایرن جوانگرایی،آینده نگری قدرت مالی و اقتصادی و خیلی محسنات دیگه به موازات هم در حال رشد است پس هر مربی آرزوی بودن در پست سرمربیگری بهترین تیم تاریخ رو داره...

Gerd muller جمعه 6 آذر 1394 ساعت 23:27

مسخرس بایرن از اول فصل فوق العاده بوده ولی بارسا چن تا بازی اوج گرفته فصل قبل بارسا کی بایرن رو نابود کرد مرتیکه مزخرف بهتره بگیم پارسال به گواردیولا باختیم

علی شنبه 7 آذر 1394 ساعت 01:35

سلام
طرفداران پپ چقدر ابلهن که تعداد لایک مطلب اسکولز ودیس لایکقدیس پیام من به اسم علی یکیه .
وای خداااااااااااااااااا
خدافظ پپ و طرفداراش خداااااااافظظ ، خدافظ پپ طرفداراش خدا فظظظظ ......

### شواینی خدای فوتبال شواینی خوده بایرن مونیخه###

mousa شنبه 7 آذر 1394 ساعت 14:36

علی ابله خودتیو ....
برو بچه برو پی بمنچ بازیت

رهگذر یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 22:34

اقا علی بایر با رفتن پپ یا موندنش ضعیف و قوی نمی شه نمی دونم چند سالته ولی یادت باشه اینجا بایر مونیخه که ارزش داره و مطمئنا مسئولانش بهتر و بیشتر از ما از تیمشون خبر دارن این مربی ها هستن که با بایر مونیخ برای خودشون اسم و رسم پیدا میکنن پپ یا هر مربی دیگه ویترین بایره پشت سرشون چند تیم حرفه ای هستن که باشگا ه و هدایت میکنن پپ برای بایر زحمت زیادی کشید و یک سبک دیگه یه این تیم داد اگه موند چه بهتر بره هم اتفاقی نمی افته مطمئنا مربی بهتری خواهد امد درود بر بایر مقدس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد