وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنو: هوینس جنایت کار نیست!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی سابق بایرن مونیخ از اولی هوینس حمایت کرد و در مورد دوران حبس خود به صحبت پرداخت. 

 

برنو، مدافع برزیلی سابق بایرن مونیخ در گفتگویی با نشریه Bild، از اولی هوینس رئیس سابق این باشگاه، که هم اکنون به دلیل فرار مالیاتی در زندان به سر می برد حمایت کرد. او همچنین از دورانی که خودش در زندان سپری می کرد به صحبت پرداخت.

برنو در حمایت از هوینس گفت:

“اولی هوینس جنایت کار نیست. او کسی را نکشته، یا به انسان ها آسیب نرسانده است.اما باید پذیرفت که او جرمی را مرتکب شده است. شنیده ام که او به زودی از زندان آزاد خواهد شد. از این بابت خیلی خوشحالم.
 

برنو امیدوار است که هوینس پس از آزادی، باز هم رئیس بایرن مونیخ شود.

“امیدوارم که او باز هم در بایرن مونیخ پست مهمی داشته باشد. شاید حتی او دوباره رئیس بایرن مونیخ شود. چرا که او کارهای بسیاری را برای باشگاه و بازیکنان انجام داد، و شایسته چنین چیزیست. بایرن زندگی اوست.
 

“متاسفانه در این مدت با هوینس در تماس نبوده ام. فقط با رافینیا صحبت کرده ام. متاسفانه شرایط این چنین است.
 

برنوی 26 ساله، که در سال 2011 به دلیل آتش زدن عمدی ویلای خود برای اخذ خسارت از بیمه به سه سال و نه ماه حبس محکم شد، از شرایط خودش در دوران حضور در زندان می گوید:

“شش ماه اول در زندان افتضاح بود. شب ها به سختی می خوابیدم. مدام این افکار به سراغم می آمد، که تو در زندان هستی! تو دیگر آزاد نیستی! نمی توانستم در کنار خانواده ام باشم. این برای من بسیار سخت بود. وقتی مادر، همسر و فرزندانم به ملاقاتم آمدند خیلی گریه کردم.
 

“در زندان چیزهای بد بسیاری دیدم . می دیدم که چطور برخی زندانی ها تلاش می کردند خودکشی کنند. اما آنجا چیزهای بسیاری نیز یاد گرفتم.سه سال و نه ماه به سختی هرچه تمام تر گذشت. خانه ام را آتش زدم، اما خوشبختانه کسی داخل خانه نبود و آسیب ندید.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فوق ستارگان باواریا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 15:09

بازیکن خوبی نبود باعث باختمون تو بازی با اینتر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد