وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر المپیاکوس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با 4 گل از سد المپیاکوس یونان گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.   

 

پپ گواردیولا:

از عملکرد تیم بسیار راضی هستم. به همه بازیکنان بابت صعود از گروه تبریک می گویم. می خواستیم پیروز شویم و صدرنشین گروه شویم، و به هدفمان رسیدیم. در خانه باز هم توانستیم گل های زیادی به ثمر برسانیم. بسیار راضی هستم. کنترل و گردش توپمان عالی نبود. بازیکنان از روحیه فوق العاده ای برخوردار هستند. حالا ما تا ماه فوریه لیگ قهرمانان اروپا را در جیب خود داریم! روبن احساس خوبی نداشت. او تصمیم درستی گرفت و از بازی بیرون رفت. فکر نمی کنم مشکل بزرگی برای او پیش آمده باشد.

فیلیپ لام:

می‌توانیم خرسند و راضی باشیم. خیلی مهم است که تیم نخست گروه باشیم. این مساله باعث امتیاز در مرحله یک هشتم نهایی می‌شود چون بازی برگشت را در خانه انجام می‌‌دهیم. ‌هرچند یک بازی دیگر هنوز در مرحله گروهی باقی‌مانده اما خیلی خوب شد که خیال مان را به عنوان تیم نخست گروه راحت کردیم.

توماس مولر:

باید همچنان به کار ادامه دهیم و به عنوان یک تیم کاملا قدرتمند موانع دیگر را از سر راه برداریم. فکر می‌کنم بعد از قطعی شدن صعودمان به عنوان تیم نخست، باید به فکر گذر از مسیری سخت در آینده باشیم. فکر می‌کنم به خوبی از عهده بازی با المپیایکوس برآمدیم و باید همچنان با قدرت به کار ادامه دهیم.

جروم بواتنگ:

نمایش خوبی را از تیم از ابتدای کار تا انتها شاهد بودیم. موقعیت های بسیاری به خصوص در نیمه اول بوجود آوردیم. صعود به عنوان صدر نشین هدف ما بود، و ما بازی به بازی این هدف را دنبال کردیم. ثابت کردیم که با شایستگی تیم اول گروه هستیم.

ماتیاس سامر:

ما همواره تشنه موفقیتیم و این را امروز همه یکبار دیگر دیدند. به نظر من خطای هولگر کارت قرمز نداشت و اگر من داور بودم، آن صحنه را اصلا سوت نمی‌زدم.

مارکو سیلوا (سرمربی المپیاکوس):

فکر می‌کنم این نتیجه منطقی بود. بایرن حریف خیلی خطرناکی بود. آنها بهترین تیم اروپا هستند و ما انتظار چنین باختی را داشتیم. نمی‌خواستیم چنین گل‌های دریافت کنیم. با این حال از حالا به فکر بازی با آرسنال هستیم. در آن مصاف حداقل به یک امتیاز نیاز داریم که به دور بعد برسیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهرام چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 14:22

تیتر اشتباهه ،به جای المپیاکوس نوشتید دیناموزاکرب ،لطفا تصحیص کنید.باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد