وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود خلاصه و فول مچ دیدار بایرن مونیخ - المپیاکوس

دانلود در ادامه مطلب... 

 

دانلود خلاصه

دانلود نیمه اول

دانلود نیمه دوم

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 10:13

روبن چش شد دوباره خوابا از چشم من گرفته چند ماهه. این پزشکا بایرن چه میکنن خوب قبل بازی چک کنن وضعیتشا نمیدونم تست بگیرن یه غلطی بکنن اعصابم پکید حالا دوباره تا چند وقت خواب نداریم مردونه.چه وضعیه ی دکتر خوب نمیتونیم پیدا کنیم انقدر المان بی دکتر شده تازگیها.اون قبلیه که بهتر بود چیه این یکی هر روز مصدوم مصدوم.شالا زودتر نیم فصل رد شه این عنچستر خیمه زده رو روبن اخرم میترسم زهرشا بریزه

Mohsen چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 10:37

چند تا " ا " اضافه گذاشتی
انگار با لهجه نوشتی

من فقط بایرنیم چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 14:19

محسن دادا درسته تو نمیتونی بخونی .تو انتظار داشتی کتابی تر بنویسم من خودمونی نوشتم.خواب را از چشم من گرفته.اکی

محمود چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 14:56

من فقط بایرنیم بچه کجایی ؟

mohsen چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 15:09

"من فقط بایرنم" شوخی کردم
من شیرازی هستم و یه دوست اصفهانی خیلی خوب دارم.
زنده باد بایرن

من فقط بایرنیم چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 19:56

محمود دادا بچه ایرانم کجاش مگه فرق داره.اصلت بختیاری بزرگ شده اصفهان

محمود چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 23:57

آخه دیدم خیلی شجاعی گفتم ببینم بچه کجایی
منم بچه تبریزم ولی ریزه میزم

من فقط بایرنیم پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 00:01

همه رقم دوست دارم سالار{محموت}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد