وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تدابیر امنیتی ویژه پیش از دیدار بایرن مونیخ و المپیاکوس برای جلوگیری از حوادث احتمالی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تدابیر امنیتی ویژه ای برای جلوگیری از خشونت میان هواداران و یا حملات تروریستی احتمالی در آستانه دیدار بایرن مونیخ و المپیاکوس اندیشیده شده است. 

 

به گزارش Sport1 و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، ماموران پلیس و امنیتی برای جلوگیری از خشونت های احتمالی میان هواداران دو تیم بایرن مونیخ و المپیاکوس، و همچنین حملات تروریستی، در داخل و اطراف ورزشگاه آلیانتس آرنا حاضر خواهند بود.

در جریان بازی رفت این دو تیم، درگیری های خشنی میان هواداران دو باشگاه و پلیس یونان صورت گرفت که درجریان این اتفاقات تعداد زیادی از هواداران بایرن مونیخ مجروح شدند. از طرفی حملات تروریستی پاریس، تهدیدات تروریستی مشابه، و اتفاقات مشابه در شهر هانوفر باعث شده است تا تدابیر امنیتی قبل از این بازی به شدت افزایش یابد.

باشگاه بایرن مونیخ از هواداران خود خواسته است، تا برای ورود به آلیانتس آرنا کمی زود تر از موعد مقابل درب های ورزشگاه حاضر شوند، تا ماموران امنیتی همه هواداران را به دقت بازرسی کنند. از طرفی حدود 1000 مامور پلیس در داخل و اطراف ورزشگاه برای برقراری امنیت حاضر خواهند بود. گفته می شود که حدود 4000 هوادار یونانی المپیاکوس در آلیانتس آرنا حضور خواهند داشت، و حضور این تعداد مامور پلیس برای جلوگیری از حوادث احتمالی طبیعی بنظر می رسد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد