وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - المپیاکوس؛ حقایق و آمار

Olympiakos_ima_090815.variant640x360.jpg

در رابطه با آمار بایرن در برابر المپیاکوس و همچنین تیم های یونانی چه می دانید؟ از سوی دیگر رقیب یونانی باواریاییها چه نتایجی در برابر رقبای آلمانی کسب کرده است؟ قاضی دیدار سه شنبه شب بایرن و المپیاکوس کیست؟

 


* سه بازی سه برد

باواریایی ها تا کنون سه بار برابر المیپاکوس به میدان رفته اند که هر سه بازی را با برد پشت سر گذاشته اند.مونیخی ها دو بازی فصل 1980_1 را با نتایج 4_2 در خارج خانه و 3_0 در داخل خانه بردند.بازی رفت هم که با سه گل ب سود کوسه ها به پایان رسید.

*بدون شکست برابر یونانی ها

در هشت مصاف بایرن با تیم های یونانی،6 برد نصیب تیم مونیخی شده است و در دو بازی دیگر،مصاف برنده نداشته است.بایرن برابر تیم های یونانی23 گل زده است و 3 گل خورده است.

*رکورد ضعیف المپیاکوس برابر المانی ها

در سوی دیگر المپیاکو تنها 5 دیدار از 14 دیدار خود با تیم های المانی را برده و باقی را باخته است.این تیم ضمن زدن 22 گل در این مصاف ها،29 گل دریافت کرده است.

*رکورد بی نظیر در الیانز اره نا

مونیخی ها 17 دیدار از 18 دیدار اخیر خانگی خود در دور گروهی چمپیونز لیگ را با برد پشت سرگذاشته  اند و اخرین باخت ان ها به دسامبر 2013 و شکست 3_2 برابر من سیتی باز می گردد.با احتساب بازی های دور حذفی،بایرن هر هشت دیدار اخیر خانکی اش را برده ومی تواند با کسب برد در بازی فردا با رکورد خود بین سپتامبر 2010 تا دسامبر 2011 برابری کند.

* داور سوئدی در راس کار

یوناس اریکسون از سوئد قاضی دیدار خواهد بود.بایرن خاطره ی خوبی از این داور دارد.بهترین برد خارج خانه ی مونیخی ها در تاریخ رقابت های اروپایی با قضاوت همین داور بدست امد(برد 7_1 رم).همچنین در جریان برد 3_1 منچستر یونایتد در مونیخ و شکست چلسی در ضربات پنالتی در سوپر کاپ اروپا، اریکسن قاضی دیدار بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد