وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: بازی فردا مانند یک فینال است؛ در مورد آلابا فردا تصمیم خواهم گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی شاگردانش در لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکوس حاضر شد. 

 

به گزارش tz پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی شاگردانش برابر المپیاکوس در یک کنفرانس خبری حاضر شد.

او در مورد اهمیت بازی فردا گفت:

“المپیاکوس در دو سال گذشته، و این فصل نشان داده است که چه تیم قوی ایست. آنها تیم مهم و قدرتمندی در یونان هستند. آنها بازیکنان خوبی دارند و بازی فردا برای ما مانند یک فینال است.
 

پپ گواردیولا در مورد وضعیت آلابا چنین گفت:

“هنوز چیزی نمی دانم. او امروز تمرین نمی کند. اما مصدومیت او چندان جدی نیست، او پسر قوی ای است. خوان برنات نیز آمادگی کافی ندارد و بازی نخواهد کرد، پس در این پست مشکل داریم. فردا خواهیم دید که وضعیت آلابا چگونه است، و بعد در مورد حضور او در بازی تصمیم خواهیم گرفت.
 

گواردیولا در مورد وضعیت بادشتوبر نیز چنین گفت:

“بادشتوبر در کادر ما حضور دارد. او در دو سه هفته گذشته بدون هیچ درد و مشکلی تمرین کرده است. فردا صبح در مورد او نیز تصمیم خواهم گرفت.
 

از گواردیولا در مورد سیستم چرخشی پرسیده شد:

“وقتی تنها 13 بازیکن را در اختیار داشته باشم، مجبورم همین 13 بازیکن را انتخاب کنم. اما معمولا بایرن مونیخ کادر بزرگ و خوبی دارد. همه آنها به خوبی تمرین می کنند. بعضی اوقات برای بازیکنان درک این موضوع سخت است که چرا در ترکیب نیستند. اما باید بدانید، که من قبل از هر بازی باید بهترین ترکیب ممکن را انتخاب کنم.
 

گواردیولا در مورد نحوه بازی المپیاکوس و ضد حملات آنها هشدار داد:

“آنها در دفاع فوق العاده سازمان یافته هستند و در ضد حملات قدرتمند ظاهر می شوند. آنها مهاجمان سریعی دارند، و برای پیدا کردن موقعیت حمله صبر و حوصله دارند. برای فردا می خواهیم موقعیت های گل بسیاری را خلق کنیم. باید کمترین ضدحمله را در اختیار المپیاکوس قرار دهیم. باید فضاهای مناسب را پیدا کنیم، و از طرفی کمترین فضا را در اختیار المپیاکوس قرار دهیم.
 

سرمربی بایرن مونیخ در مورد پست بازی بادشتوبر نیز چنین گفت:

“وقتی یوپ هاینکس در بایرن مونیخ بود، در غیاب آلابا از بادشتوبر به عنوان مدافع چپ استفاده می کرد. اما فکر می کنم او به عنوان مدافع میانی بهتر باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد