وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بادشتوبر: می خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر بادشتوبر در کنفرانس مطبوعاتیقبل از دیدار بایرن مونیخ و المپیاکوس شرکت کرد.  

به گزارش Sport1 هولگر بادشتوبر، مدافع آلمانی بایرن مونیخ پیش از دیدار تیمش برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان، در کنفرانس خبری شرکت کرد و به صحبت پرداخت.

او در مورد صدرنشینی و اهمیت بازی فردا گفت:

“ما در تمام بازی ها پیروزی می خواهیم، این غریزه ماست. فردا نیز بازی مهمی پیش رو داریم و بازی زیبایی را مقابل هواداران به نمایش خواهیم گذاشت. می خواهیم از صعود به عنوان تیم صدرنشین مطمئن شویم، چرا که برای مرحله حذفی شرایط بهتری خواهیم داشت.
 

بادشتوبر پس از مصدومیتی طولانی به میادین بازگشته است:

“در هفته های گذشته به خوبی تمرین کردم. از وقفه بازی های ملی استفاده کردم و به تمرینات اماده سازی پرداختم. اما حضورم در ترکیب مقابل المپیاکوس به تصمیم و صلاح دید مربی بستگی دارد.
 

او در ادامه به ترکیب تیم و رقابت در میان بازیکنان چنین گفت:

“در مقطع کنونی فصل بسیار مهم است، که کادری آماده برای هر بازی داشته باشیم. برای بازیکنان و مربی نیز خوب است که بین بازیکنان رقابت باشد. مهمترین بازی ها بعد از ماه ژانویه خواهند بود و بعد از ان نیز هیجان انگیز تر خواهد شد. همه در تلاش هستند تا بتوانند به ترکیب اصلی راه پیدا کنند. ما انرژی و پتانسیل بالایی داریم.
 

آرسنال به پیروزی بایرن مونیخ نیاز دارد...

“ما می خواهیم تیم اول گروه باشیم و به وضعیت خودمان فکر می کنیم. اما می دانیم که آرسنال هم به پیروزی ما در این دیدار نیاز دارد. همه تلاشمان را برای بردن انجام می دهیم.
 

این مدافع میانی همچنین در مورد تغییرات احتمالی گواردیولا در پست بازی او گفت:

“می توانم تصور کنم که مربی در نحوه بازی من و پستی که در آن قرار می گیرم، تغییرات اندکی ایجاد کند. او ترکیب های متنوعی را تا کنون در سیستم دفاعی خود استفاده کرده است.  مشکلی ندارم، حتی اگر کمی متمایل به سمت چپ باشم. مهمتر از همه چیز، موفقیت تیم است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد