وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: نگران حملات تروریستی نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان بایرن مونیخ اعلام کرد به رغم حملات تروریستی ترسی از حضور در استادیوم‌های بزرگ ندارد.   

 
فیلیپ لام که با "تاگس سایتونگ" مصاحبه می‌کرد با توجه به حملات تروریستی اخیر رخ داده در پاریس گفت:" من به تصمیم سیاسیون و مسئولان مربوطه مبنی بر اینکه مسابقات برگزار شوند یا خیر اعتماد می‌کنم. آنها هستند که در چارچوب امکانات خود قادر به ارزیابی شرایط و تشخیص وجود خطرات هستند."
لام با توجه به اینکه در چنین وضعیتی بایرن می‌بایست شنبه در گلزن‌کرشن میهمان شالکه باشد، افزود:" در روز مسابقه و درحالیکه در زمین مشغول بازی خواهم بود، هیچ احساسی برخلاف بازی‌های عادی دیگر نخواهم داشت. همه این را می‌دانیم که نمی‌شود در مقابل همه چیز از خود محافظت کرد اما اگر بخواهم فکرم را مشغول این مسئله کنم، دیگر در زندگی هیچکاری نمی‌توانم بکنم. البته واقعیت این است که حملات تروریستی که اخیرا اتفاق افتاده دنیای فوتبال را هم تحت‌الشعاع قرار داده است و متاسفانه هر روز بیشتر جزئی از زندگی ما می‌شود."

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
پارسا مونیخ چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 23:47

ما هم نیستیم داداش لام

vida پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 10:34

فدات بشم تو بهترین کاپیتان دنیایی. دقیقا میدونی کی چی بگی که به بقیه هم روحیه بدی.

پارسا مونیخ پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 12:18

دوستان مولر بهترین بازیکن جهانه چرا شماره 25 و 13 هستش خیلی بدم میاد

سهراب پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 14:48

سلام دوستان بایرن میخواد رونی و فلینی و دخیا رو بخره ، بهشونم پیشنهاد دادن ،چیه ؟ ؟ ناراحت شدید؟؟ خب چرا فقط عنچستر حق داره به بازیکنای بایرن پیشنهاد بده ، خب بایرنم میتونه انگشت بزاره رو بازیکنای عنچستر؟ حالا که اون خوکخال بیشرف گیر داده به بازیکنای بایرن میخواد غارتمون کنه منم دوست دارم به بازیکناشون پیشنهاد نجومی وسوسه انگیز بدیم ببینم خوششون میاد یا نه؟ مگه خدا رو خوش میاد شواینی رو قاپیدن حالا هم بقیه رو میخوان ، فقط امیدوارم این سگخال یا بمیره یا از سرمربیگری عنچستر بزارنش کنار چون دیگه واقعا شورشو دراورده، نمیدونم چرا وقتی دست میذاره رو هرکدوم از بازیکنای بایرن مونیخ دیگه ول کن هم نیست تا شورشو در نیاره مرتیکه سمج سیریش،شانس ما رابطش با همه بازیکنای بایرن هم خوبه هی میگفتن به دلیل رابطه خوبش با شواینی میخواد بیارش منچستر الانم میگن رابطش با مولر و روبن و......خوبه، پس اگه اینطوریه که رابطش با تمام بازیکنای بایرن خوبه، پس دیگه بیاد یه دفعه همه رو جمع کنه ببره، هم خیال خودشو راحت کنه هم اسم منچسترم عوض کنه بزاره بایرنچستر، من نمیدونم فاز این لوئیس سگخال پست فطرت چیه ، به مولا قسم شواینی به دهنش مزه کرده که اینطوری گیر داده به بایرن فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که مر،گ بر لوئیس خوکال

علی رسولی شنبه 30 آبان 1394 ساعت 21:12

بله درست می گید دقیقا می دونه کی چی بگه لام یکی از بهترین کاپیتان های جهانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد