وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنگلا مرکل: لغو بازی تصمیم درستی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، صدراعظم آلمان که قرار بود تماشاگر ویژه مسابقه تیم ملی فوتبال کشورش باشد، لغو آنرا تصمیم درستی دانست.    
آنگلا مرکل با درست خواندن از لغو بازی دوستانه آلمان مقابل هلند که قرار بود شب گذشته در هانوفر برگزار شود، از همه دست اندرکاران و نیروهای پلیس که توانستند امنیت را به شهر و ورزشگاه بازگردانند تشکر کرد و گفت:" من هم مثل میلیون‌ها هواداری که منتظر این بازی بودند از لغو آن ناراحت شدم، اما اداره پلیس تصمیم درستی گرفت که حاکی از احساس مسئولیت آنها بود.
اتخاذ چنین تصمیم‌هایی که در دوراهی بین انتخاب آزادی یا امنیت قرار داری بسیار بسیار دشوار است. اما روز گذشته وزنه تصمیم‌گیری به سمت امنیت سنگینی می‌کرد و تصمیم درستی هم بود. مایلم با استفاده از این فرصت از نیروهای پلیس و تامین امنیت و همچنین از هواداران به دلیل اینکه با حفظ آرامش و متانت از دستور پلیس پیروی کردند تشکر کنم.
این نکته اگرچه بازی برگزار نشد اما قابل اعتنا و قابل تقدیر بود. از بازیکنان تیم ملی هم که به رغم تجربه تلخی که در پاریس داشتند، آمادگی خود را برای دیدار مقابل هلند حفظ کردند ممنوم."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد