وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گلر بایرن سال نو را با ۲ اتفاق دل‌انگیز آغاز می‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بان ذخیره تیم فوتبال بایرن مونیخ در آغاز سال نو میلادی در انتظار حضور همسرش و تولد فرزندش است. 

 
اسون اولریش، گلر 27 ساله که هم اکنون ذخیره مانوئل نویر در بایرن محسوب می‌شود، سال 2016 را در زمستان با 2 اتفاق دل‌انگیز سپری می‌کند.

وی که تابستان با رقم 3.5 میلیون یورو اشتوتگارت را ترک کرد و به عضویت بایرنی‌ها درآمد، همچنان دور از همسرش است. همسر وی که معلم است و در اشتوتگارت کار می‌کند، از ابتدای سال آینده به مونیخ منتقل خواهد شد و به شوهرش خواهد پیوست.

همچنین این گلر 27 ساله منتظر تولد نخستین فرزندش خواهد بود.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 19:24

آخخخخخخخخخخخخخخخههههههههههههههههه.

Alireza سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 21:34

دوستان توروخدا بگید نقل و انتقالات pes2016 رو چطوری انجام بدم؟ میخوام داگلاس کاستا و کومان رو بیارم بایرن ولی نمیدونم چطوری!!!!!

محمدرضا از 96عاشق المان سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 22:20

علیرضا اخه pesهم شد بازی...فقط fifa

سلام سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 23:21

محمد رضا خجالت نمیکشید؟ طرف کمک میخواد تو داری مسخرش میکنی تو اگر از96عاشق المان بودی میگفتی من فیفا بازی میکنم و پی اس بلد نیستم
داگلاس کاستا از تیم ملی برزیل بیار
کومان هم تو بازی نیست خودت برو مشخصاتشو از سایت پی اس2016پیدا کن خودت تو تنظیمات بسازش
کمک لازم داشتی برام همینجا بده کمکت میکنم
موفق باشی

Tirdad چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 02:20

بزن پچ نقل وانتقالات pes در اینترنت . من خودم یک ماه پیش دانلود کردم الان همه انتقالات توش هست.

اکبرماتئوس چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 08:09

تبریک میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد