وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنامه ویژه آلمانی ها برای دیدار با هلند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر تیم‌های ملی آلمان از در دستور کار داشتن برنامه‌های ویژه‌ای در حاشیه بازی فردا شب این کشور مقابل هلند خبر داد.   

 
علی‌رغم گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو بازی دوستانه فردا شب آلمان مقابل هلند، سرانجام ژرمن‌ها تصمیم گرفتند با قدرت هرچه تمام‌تر این مسابقه را برگزار کرده و اجازه ندهند ترس از حملات تروریستی آنها را به تردید و تسلیم وادار کند. در همین رابطه الیور بیرهوف ،مدیر تیم‌های ملی آلمان، اعلام کرد اقدامات ویژه‌ای پیش از سوت آغاز این مسابقه در دستور کار قرار دارد که تیم میزبان بوسیله آنها همبستگی خود با فرانسه و همدردی خود با قربانیان حملات تروریستی پاریس و بازماندگان آنها را ابراز خواهد نمود. البته او توضیح دقیق‌تری درمورد جزئیات این اقدامات نداد؛ اما شنیده شده احتمال دارد هر دو تیم حاضر در میدان مشترکا سرود ملی فرانسه را بخوانند و پیام یکسانی هم روی پیراهن‌هایشان درج شده باشد. بیرهوف گفت:" خیلی عالی است که هلندی‌ها هم برای اجرای مراسمی درخور همراهی خود را با ما اعلام کرده‌اند."
گفتنی است اعضای دولت آلمان اعم از صدراعظم و همه افراد کابینه‌اش تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن اقتدار کشورشان در مقابله با تروریسم تماشاگر ویژه این مسابقه باشند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mahya سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 07:07

حرکت آلمانیها واقعا پر معنیه. واقعا به طرفداری از چنین تیم و کشوری افتخار میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد