وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئال دست از سر لواندوفسکی برنمی‌دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گفته می‌شود کهکشانی‌های مادرید به جذب گلزن لهستانی بایرن تمایل دارند و برای بردن او به اسپانیا مصرانه در تلاشند.   

 
با اینکه بر کسی پوشیده نیست که فلورنتینو پرز ،رئیس باشگاه رئال مادرید، سال‌هاست نام روبرت لواندوفسکی را در لیست خرید خود دارد، اما موضوع جذب این مهاجم لهستانی اینک با افشای تخلف اخلاقی  کریم بنزما جدی‌تر هم شده است. علاوه بر روزنامه "پرزگلاد اسپورتووی" چاپ لهستان، بسیاری از رسانه‌های ورزشی اسپانیا هم این خبر را تایید کردند. روزنامه "مارکا" هم از قول مدیربرنامه‌های لواندوفسکی نوشت:" طی ماه‌های اخیر تماس‌هایی بین دو طرف برقرار شده است."
درپی اتهام تهدید و باجگیری بنزما در قبال متیو والبوئنا، باشگاه رئال اعلام کرده چنانچه این اتهام در دادگاه ثابت شود، درمورد حفظ این بازیکن فرانسوی در مادرید تجدیدنظر خواهد کرد. از سویی دیگر قرارداد لواندوفسکی هم با بایرن مونیخ تا سال 2019 معتبر است و با توجه به اینکه او در فصل جاری طوفان گلزنی برای این تیم براه انداخته و نامش را به سرخط خبرهای فوتبالی جهان برده است، باواریایی‌ها به آسانی اجازه جدایی به او نخواهند داد، اما اخباری هم به گوش می‌رسد که ماندن این بازیکن ارتباط مستقیم با ماندن گواردیولا در مونیخ دارد.
گفتنی است چهار گلی که لواندوفسکی در فصل 2013 چمپیونزلیگ در مادرید برای بروسیا دورتموند به ثمر رسانده بود، نخستین جرقه جلب توجه رئالی‌ها به او بود.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد بایرن مونیخ سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 12:11

لوا هیجا نمیره... تا 2019 هم قرارداد داره، قرارداد که کشک نیست!!

Mahdi سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 14:39

هرکی میخواد لوا رو بگیره .......................بره گمشه

ارشیا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 22:45

امیدوارم مثل شواینى نشه .....................من نمیدونم انا که بنزمارو دارن دیگه چى مى خوان هان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد